kosmetyki!

1. Data: 2003-10-15 15:52:22

Temat: kosmetyki!
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cala w skowronkach;)
Wiec zaczne od poczatku, bylam w Sephorze i w Douglasie i z tego wszystkiego
wybralam:
z fluidow - Helena Rubinstein - Spectacular Make- Up mial po prostu idealny
odcien i polecila mi go ekspedientka.
z tuszow - Borjouis la coupe de theatre i L'Oreal Longitude
z cieni - Estee Lauder - Pure Color Eye Shadow - sliczny odcien ciemnego
fioletu znalazlam
z lakierow tu chyba zaszalalam;) bo kupilam 10 lakierow, 4 Alessandro i 6
Sally Hansen, tyle, ze w tych 6 jest baza i odzywka:)
a ze szminek - Maybelline Hydra Time i Shiseido-Staying Power Moisturizing
Lipstick oczywiscie sa bordowe:)

Teraz wrazenia bo zdazylam sie juz umalowac;) Podklad Ruinstein przypomina
mi Revlonu takiw szklanej butelczce, mocno ladnie kryje a odcien jest cudny,
nie tak jasny jak z rodziny adamsow tylkko wlasnie w sam raz:) Co do tuszu
to dopiero CUDO!! Nie wiem skad negatywne opinie o nim na wizaz.pl
perfekcyjnie maluje rzesy, nie mialam zadnego problemu z nakladaniem go -
moje rzesy sa grube, nie sklejone a przede wszystkim dluuuugasne jak z
teatru:) naprawde switny mocny efekt - nie polecam dla osob, ktore lubia
delikatny makijaz;) Co do cieni to kolejne cudo, wspaniale wyglada na oku,
nie osypuje sie, nie zbryla jest po prostu wspanialy. Lakiery podobnie,
chociaz jak na razie wyprobowalam dwa jeden Alessandro i jeden Sally Hansen,
ladnie wygladaja, nie wiem czy nie odpryskuja, poniewaz mam go godzine
jakas:) ale wygladaja ladnie. A szminka to 3 cud;) mam na mysli Shiseido, bo
Maybelline jak Maybelline nic specjalnego. Shiseido nadaje piekny polysk
ustom i nie jest rzadka tylko ladnie pokrywa usta:)
Jestem ogromnie zadowolona z zakupow, chociaz wydalam okolo 1000 zl :/// ale
przynajmniej czuje sie akatrcyjna osoba dzieki tym komestykom;)
Pozdrawiam i polecam wszystko co kupilam,

Sadia

1. Data: 2003-10-15 18:13:34

Temat: Re: kosmetyki!
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-15 18:47:46

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycie takie czasami jest... ale moze bedzie lepiej.

Sadia

1. Data: 2003-10-15 18:51:15

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmuj sie :)
bez tych kosmetykow tez jestesmy piekne :)
moj maz mowi ze najladniej wygladam kiedy sie nie maluje......

pozdr cieplutko

1. Data: 2003-10-15 18:51:36

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

>moj maz mowi ze najladniej wygladam kiedy sie nie maluje......

Moj tez tak mowi, ale ja wesze podstep ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-15 19:22:10

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Moj tez tak mowi, ale ja wesze podstep ;)

Bo oni pewnie zamiast cieni, różu i wytuszowanych rzęs, w kazdym z
miejsc, gdzie te kosmetyki się znajdują widzą metki z krzyczącymi
cenami;) Jak jesteśmy niepomalowane to meteczki znikają:-)))
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-15 19:23:10

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Moj tez tak mowi, ale ja wesze podstep ;)

Bo oni pewnie zamiast cieni, różu i wytuszowanych rzęs, w każdym z

1. Data: 2003-10-15 19:23:22

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-15 19:32:33

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Moj tez tak mowi, ale ja wesze podstep ;)

Umalowane wygladacie ladniej, ale do calowania lepiej bez makijazu.
Nie dziwie sie, ze wola bez ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-15 19:40:17

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie przejmuj sie :)
> bez tych kosmetykow tez jestesmy piekne :)
> moj maz mowi ze najladniej wygladam kiedy sie nie maluje......
>

> pozdr cieplutko
>
> hehe te nasze chlopy kochane, ja bez mojego to bym zginęła w tym wielkim
świecie ;-)
dzięki za słowa otuchy wam wszystkim, jesteście kochane

Pozdrawiam, Kamila

lakier-odradzam
trwała a pigułki
fryzjer w Bydgoszczy