kosmetyki.

11. Data: 2003-06-23 13:10:35

Temat: Re: kosmetyki.
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
news:bd6nc2$o1i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał w wiadomości

Nikt Ci nie każe go stosować, wystarczy tylko go zjadać, oczywiście w
umiarkowanych ilościach, a organizm będzie wiedział co z nim zrobić... ;)
Chociaż... pewnie u Ciebie akurat wywołałby niestraność...

> Tak jak niemożliwym jest, iż nabierzemy rozumu podjadajac możdżek :-DDD

; DDD

> http://www.resmedica.pl/zdart7017.html
> (nadmiar glukozy niszczy kolagen, nie weim tylko, co to ten NADMIAR....)

Piękna stroniczka... Iza, dzięki... : )
Weguski, czytacie?

Pozdrawiam
Krystyna

12. Data: 2003-06-23 14:14:47

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd6i81$lt4$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "małgosia" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> Akurat to wszystko, co nie jest w modzie, czyli wszelkie podroby.
Salcesony,
> flaczki, skórki wieprzowe, galarety, żelatyna itp.
> W każdym razie w żadnych roślinach kolagenu nie ma.

Co komu po takim kiepskim bialku, jakim jest kolagen? Ile trzeba tego zjesc,
by cokolwiek sie wchlonelo przy przyswajalnosci 8%? I po co sie katowac
zjadajac jakies obrzydliwosci, skoro kolagen jest syntetyzowany bez
problemow w ustroju, a sklada sie praktycznie z aminokwasow endogennych,
czyli rowniez wytwarzanych w ustroju? Jak widac, zabobon ma sie calkiem
dobrze w 21. wieku.

13. Data: 2003-06-23 14:29:09

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd6u8h$pb1$1@news.onet.pl...

> Piękna stroniczka... Iza, dzięki... : )
> Weguski, czytacie?

Czytamy.

"Z powodu przeładowania glukozą najdotkliwiej cierpi tkanka łączna
odpowiedzialna za młodzieńczy wygląd i wigor człowieka. Glukoza niszczy
wytwór tej tkanki - substancję o znaczeniu kluczowym dla zdrowia, młodości i
życia - kolagen. Kolagen jest fundamentem skóry, paznokci, włosów, wiązadeł,
ścięgien, stawów, kości, naczyń krwionośnych i limfatycznych oraz systemu
naprawczego i układu odpornościowego."

Tyle, ze to nie my mamy problemy z wygladem skory, lamliwoscia paznokci i
wypadajacymi wlosami.

"Kolagen
- występuje jedynie w artykułach pochodzenia zwierzęcego, hamuje destrukcję
i sprzyja regeneracji tkanki łącznej, opóźnia procesy starzenia. W aptekach
można kupić kolagen farmaceutyczny."

Krysiu, poprosimy o komentarz. To przeciez twoj ulubiony temat: spisek
lekarzy i przemyslu farmaceutycznego.

14. Data: 2003-06-23 14:31:35

Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za rady:)
ja cwicze z plyta, ktora byla swojecgo czasu w VICIE.
[3-4 razy w tygodniu]
do tego rower i basen.
kupilam jakas specialna gabke, ktora sciera naskorek i zel izotoniczny.

pora chyba zainwestowac w kremik ..

pozdrawiam ;)

15. Data: 2003-06-23 16:07:53

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bd722q$plq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
zjesc,
> by cokolwiek sie wchlonelo przy przyswajalnosci 8%?

Podejrzewam, że u Ciebie, jako kilkunastoletniego wegetarianina
prawdopodobnie
w ogóle by się nie wchłonął, a może i dostałbyś biegunki... ;)

16. Data: 2003-06-23 16:50:54

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

abrakadabra <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> [3-4 razy w tygodniu]
> do tego rower i basen.
> kupilam jakas specialna gabke, ktora sciera naskorek i zel izotoniczny.

Ja plyte z Vity tez mam ,na poczatku cwiczylam-pierwsze dni hmmm usioasc nie
moglam tak mnie miesnie bolaly,ale jakos zaprzestalam cwiczyc z wrodzonego
mi lenistwa.Mozesz jeszcze zainwestowac w masaze np.Endermologie( drogie i
trzeba wziac serie).A kremik kup.I nie patrzac na dyskusje -opty-wege jaka
sie przy okazji wywiazala-upiecz sobie pasztet ze skorkami wieprzowymi w
skladzie.Wbrew calej dyskusji,ktora sie obok toczy,jedzenie skorek dobrze
wplywa na wyglad cery.A pasztet moze byc jakims odstepstwem od diety,albo
wkomponuj go po prostu w posilki.Pozdrawiam Hafsa

17. Data: 2003-06-23 17:09:03

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd78kr$m4b$1@news.onet.pl...

> Podejrzewam, że u Ciebie, jako kilkunastoletniego wegetarianina
> prawdopodobnie
> w ogóle by się nie wchłonął, a może i dostałbyś biegunki... ;)

Chodzilo Ci zapewne o to, ze jestem wegetarianinem z kilkunastoletnim
stazem. Prawdopodobnie ten kolagen nie dotarlby nawet do mojego jelita, ale
co to ma do rzeczy? Ustosunkujesz sie do meritum sprawy?

18. Data: 2003-06-24 06:36:13

Temat: Jest: plyta z Vity, Bylo: kosmetyki
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja plyte z Vity tez mam ,na poczatku cwiczylam

Z ciekawosci - te zestawy cwiczen z Vity dlugie, krotkie? Kto prowadzi?

Pozdr
Kafka

19. Data: 2003-06-24 09:50:16

Temat: Re: plyta z Vity, Bylo: kosmetyki
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Z ciekawosci - te zestawy cwiczen z Vity dlugie, krotkie? Kto prowadzi?

Cwiczenia trwaja rowno godzine,najpierw 15 minut rozgrzewki a potem
cwiczenia na poszczegolne partie ciala,prowadzis instruktor-nikt chyba
znany,podjae jak cwiczenie wykonac i liczy.Mozna sie zmeczyc.Pierwszy raz
skonczylam tylko rozgrzewke,dlaej nie bylam w stanie,a potem juz caly zestaw
wykonywalam bez problemu.Pozdrawiam Hafsa

20. Data: 2003-06-24 10:33:25

Temat: Odp: plyta z Vity, Bylo: kosmetyki
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd96n8$loi$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> znany,podjae jak cwiczenie wykonac i liczy.Mozna sie zmeczyc.Pierwszy raz
> skonczylam tylko rozgrzewke,dlaej nie bylam w stanie,a potem juz caly

A mozna to jeszcze gdzies nabyc? Dawno temu byl numer z plyta? Napisalabym
do nich, czy mozna kupic numer archiwalny, ale nie wiem, ktory to =]

Pozdrawiam,
Karola

miso-zupa???
makrobiotyka
co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
kwas chlebowy
ODEZWA DO JANA W.