Re: kosmetyki Garniera maja subs toksyczne

From: "Skakanka" <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kosmetyki Garniera maja subs toksyczne
Date: Sun, 8 May 2005 10:33:32 +0200

Użytkownik "ata" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
news:531f.000007f3.427dc77e@newsgate.onet.pl...

> SODIUM LAURYL SULFATE
(ciach)
> układ nerwowy i nerki). Resorbują się ze skóry do krwi i limfy. Uszkadzają
> nabłonki, tkankę łączną i mięśniową. Zastosowane na skórę wysuszają
> naskórek,
> ale równocześnie podrażniają gruczoły łojowe i apokrynowe wywołując stan
> zapalny i wysięki wokół gruczołów.

O mamooo...
Toz ja po blisko trzydziestu latach czestego uzywania kosmetykow z tym
skladnikiem powinnam byc jakims zywym zombie. A uzywam czesto bo sie myje;)

Mam pytanie - dlaczego wedlug Ciebie to kosmetyki Garnier zawieraja te
susbstancje? To znaczy dlaczego tylko o nich napisalas? Nie zwrocilas uwagi,
ze wiekszosc firm produkuje kosmetyki z tymi skladnikami?

Kaska