Re: kosmetyki Garniera maja subs toksyczne

From: "Maga" <v...@u...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kosmetyki Garniera maja subs toksyczne
Date: Sun, 8 May 2005 18:02:49 +0200
Sender: l...@o...pl@nat2.lemabo.pl

Użytkownik "JBD" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
news:d5l3hf$dqi$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem, czy to te wymienione składniki, ale wyjątkowo jak nie jestem
> na nic uczulona, to po tym żelu wypisz wymaluj, dostałam

> Na całym czole! A na policzkach parszywkowaty rumień!
> Horror i groza. Po odstawieniu garniera, po jakimś tygodniu minęło...

Miałam dokładnie to samo po żelach Garniera i jakoś tak mniejwięcej od
tamtego czasu coraz więcej różnych kosmetyków zaczęło mnie uczulać. Jakiś
czas temu nie mogłam z moją twarzą dojść do ładu, bo nawet jak wg. mnie było
powiedzmy w miarę, tak na oko, to i tak miałam ciągle jakąś taką jakby
drobniutką wysypkę i nie był to mój wymysł, bo kosmetyczka także to
zauważyła. Do tego nie mogłam sobie poradzić z pryszczami na brodzie, może
tak wiele ich nie było, ale nie do wytempienia po prostu. Od 3 tygodni
odstawiłam prawie całą chemię i używam kosmetyków naturalnych. Obecnie
Hauschka i Eco Cosmetics. Moja cera poprawiła się bardzo, na brodzie mam
aktualnie raptem 2 pryszcze i mają prawo być w tym momencie miesiąca,
zazwyczaj miałam wtedy całą brodę wysypaną takimi drobnymi paskudztwami.
Myślę, że z chemii nie zrezygnuję tylko w kwestii kremów na naczynka, choć
na razie odstawiłam i tragicznie nie jest, ale myślę, że będę do nich wracać
co jakiś czas, oraz z filtrów, bo jednak te mineralne są słabe.
Aktualnie prawie już zapomniałam jak to jest mieć wysypkę, ciągle niewiadomo
czemu czuć jakieś swędzenie skóry i tego typu rzeczy. Twarz myję żelem bez
SLS i jest super.
Osobiście polecam naturalne kosmetyki, a w Polsce jest ich coraz więcej i
coraz fajniejsze.
Pozdrówka
Maga