kosmetyki Vichy

1. Data: 2006-09-18 13:10:23

Temat: kosmetyki Vichy
Od: emi <e...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie odnośnie płynu micelarnego do demakijażu Vichy Purete
Thermale. Czy rzeczywiście nie podrażnia oczu i jednocześnie łatwo zmywa
makijaż? I czy jest wydajny?

Emilia

P.S. Osoby chcące odpisać na maila powinny usunąć wpis "-nospam-" z adresu.

2. Data: 2006-09-18 13:33:13

Temat: Re: kosmetyki Vichy
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emi" <e...@-...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam pytanie odnośnie płynu micelarnego do demakijażu Vichy Purete
> Thermale. Czy rzeczywiście nie podrażnia oczu i jednocześnie łatwo zmywa
> makijaż? I czy jest wydajny?

Osobiscie nie polecam niczego z Vichy, bo sie juz kiedys nacielam, ale
akurat nie na to.
Natomiast polecam Bioderma z plynow micelarnych np Sensibio H2O.
Plyn jak plyn czyli tak samo sie zuzywa jak np tonik, usuwa ladnie
zanieczyszczenia i miakijaz, ale nie wodoodporny tusz do oczu, mimo ze tak
jest napisane na opakowaniu. Tzn moze i by usunal jakbys nim tarla kilka
razy, ale nie o to chodzi przeciez przy wrazliwej cerze. Mnie nie podraznia
mimo ze wiele innych kosmetykow mi nie odpowiada, ale na kazdy ma inna cere
wiec nie daje 100% gwarancji:)

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-09-18 13:57:45

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> Użytkownik "emi" <e...@-...pl> napisał w wiadomości
>
> Osobiscie nie polecam niczego z Vichy, bo sie juz kiedys nacielam, ale
> akurat nie na to.

Mnie także produkty Vichy nie odpowiadają i osobiście niczego bym nie
kupiła. Nie mówię konkretnie o produkcie o który pytasz jednak ogólnie.
Mnie uczulają produkty tej firmy (bynajmniej do twarzy - kremy i tonik
jakiś ale nie pamiętam konkretnie). Po toniku miałam straszne liszaje a
kremy w większości powodowały opuchliznę. Dodam,że nie jestem alergiczką
a moja cera nie należy do wrażliwych ;)

4. Data: 2006-09-18 14:05:43

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Sep 2006 15:33:13 +0200, ewka napisał(a):

a ja z płynów micelarnych polecam la roche (akurat sama używam tego dla
skóry tłustej). Polecam go nie ze względu na to czy zmywa makijaż czy nie
tylko ze względu na fantastyczne efekty w pielęgnacji skóry trądzikowej.

w połączeniu z żelem do mycia twarzy z tej serii i pewnymi specyfikami od
dermatologa buzia poprawiła mi się nie do poznania :)

5. Data: 2006-09-18 14:12:51

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko ze względu na fantastyczne efekty w pielęgnacji skóry trądzikowej.

La Roche tez polecam, bardzo mi pasuja ich kosmetyki, tez ostatnio mam
problemy z cera i widze, ze dobrze dobrane kosmetyki potrafia cuda
zdzialac:). Uwielbiam ich podklady Unifiance, a ostatnio kupilam sobie ich
samoopalajacy krem-zel i jestem bardzo zadowolona. Uzywam go do twarzy, bo
nie moge jej opalac i super. Nie smierdzi jak tradycyjny samoopalacz, nie
robi smug i nadaje delikatny kolor, nie jak spalona frytka :) i do tego milo
nawilza.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-09-18 14:25:36

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

emi napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie odnośnie płynu micelarnego do demakijażu Vichy Purete
> Thermale. Czy rzeczywiście nie podrażnia oczu i jednocześnie łatwo zmywa
> makijaż? I czy jest wydajny?

A ja mleczko bardzo polecam. Bardzo dobrze zmywa, a nawilza
rewelacyjnie. stosuje juz od kilku lat i gdy potrzebuje szybko nawilzyc
i jednoczesnie odwierzyc cere to stosuje je jak krem. Oczu reczywiscie
nie podraznia (ja nosze soczewki)i nawet z soczewkami w oczach nie boje
sie zmyc makijarzu. Jak dostanie sie tego troszke do oczu to wrazenie
takie jak by wlasne lzy zrobily sie lekko mleczne. Jest to bardzo
wydajne mleczko i nigdy nie zamienie go na inne :)

7. Data: 2006-09-18 16:30:43

Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam wody termalnej Vichy (a nie mleczka - bo zadnego mleczka nie lubie
na twarzy, brr) do zmywania makijazu, odswiezania twarzy i wedlug mnie jest
super wydajna i nie podraznia skory. Kosztuje ok. 40zl za 300ml.
Ja polecam go (ten produkt) goraco...
pozdrawiam, Aga

8. Data: 2006-09-18 20:48:13

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

akurat ten płyn się udał firmieVichy.
ja mogę go sobie spokojnie "wlewać" do oczu bez żadnych podrażnień.
opakowanie duże - 300ml. ale sporo kosztuje, więc warto popytać o
próbki-miniaturki, które czasem bywają w aptekach.

9. Data: 2006-09-19 08:51:59

Od: "luisska" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
właśnie z podkulonym ogonkiem wróciłam do płynu miceralnego Vichy.

Po pierwszej butelce nie miałam zastrzeżeń. Makijaż schodził idealnie, nie
miałam podrażnień, bardzo ładnie pachniał.
Butelka się skończyła a ja postanowiłam poszerzyć horyzonty i zakupiłam żel
miceralny z La Roche.
Mi osobiście nie podpasował... żel sie mazał po twarzy, a przecieranie
powiek było koszmarem
.... tęsknie wspominałam Vichy.

W końcu nie wytrzymałam i kupiłam :)
I znowu jest dawniej: świeżo i pachnąco
Serdecznie polecam !!!
i pozdrawiam

Luisska :)

10. Data: 2006-09-19 11:33:14

Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

emi napisał(a):
> Witam,
> mam pytanie odnośnie płynu micelarnego do demakijażu Vichy Purete
> Thermale. Czy rzeczywiście nie podrażnia oczu i jednocześnie łatwo zmywa
> makijaż? I czy jest wydajny?

Hallo
moje doswiadczenia sa b. pozytywne, nie podraznia (a mam wrazliwe oczy
i nosze soczewki) i jest b. wydajny, a do tego ladnie pachnie:-)
Truskawa

fryzjer (meski) Bytom
salon kosmetyczny na saskiej kepie
pochwale: szampon nivea regeneracja i blask
Dodatki do brązowego płaszcza
link do podrobek na allegro