fryzjer (meski) Bytom

1. Data: 2006-09-18 00:06:46

Temat: fryzjer (meski) Bytom
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosc zawezone, wiem, ale nie bede miala czasu na jezdzenie po okolicy...

bojfren posiada dlugie dlugie piora. i im dluzsze je posiada, tym mniej ich
jakoby.

decyzja zapadla wiec, bedziemy ciac.

zal mi strasznie, ale miejsce, gdzie ich coraz mniej jakby dosc mocno
zapowiada, ze zadne odzywki temu nie pomoga. (taka dosc wyrazna granica, od
ktorej jest ich mniej)

bojfrend nosi piora od jakichs 15 lat, wiec oboje nie wyobrazamy go sobie w
krotkiej fryzurce.

potrzeba wiec fryzjera, ktory zrobi to za nas. i w dodatku doradzi co i
jak.

(tak, dermatolog tez w planie jest)

--
Boska
http://magdee.blox.pl

2. Data: 2006-09-18 11:24:39

Temat: Re: fryzjer (meski) Bytom
Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytom, Moniuszki, tel. 0322815995, najlepiej do wlasciciela, p. Tomka.
Naprawde dobry fryzjer-stylista:-). Polecam z czystym sumieniem.
Truskawa

3. Data: 2006-09-18 18:38:53

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sep 2006 04:24:39 -0700, truskawa wrote:

> Bytom, Moniuszki, tel. 0322815995, najlepiej do wlasciciela, p. Tomka.
> Naprawde dobry fryzjer-stylista:-). Polecam z czystym sumieniem.
> Truskawa

po schodkach w dol? uwielbia asymetrie? i w sumie to na placu bardziej? hm.
pomysle :) chyba ze inny pan tomek :)

--
Boska
http://magdee.blox.pl

4. Data: 2006-09-19 11:28:16

Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po schodkach w dol? uwielbia asymetrie? i w sumie to na placu bardziej? hm.
> pomysle :) chyba ze inny pan tomek :)

Jezeli juz po schodkach, to w gore:-), nie wiem co uwielbia:-), ale
wiem, ze jest dobrym stylista:-) Sama widzialam nie raz efekt jego
dzialan i b. mi sie podobalo:-) to co robi.
Truskawa

salon kosmetyczny na saskiej kepie
pochwale: szampon nivea regeneracja i blask
Dodatki do brązowego płaszcza
link do podrobek na allegro
Trwala ondulacja