kosmetyki i woda...

1. Data: 2004-08-04 12:45:49

Temat: kosmetyki i woda...
Od: toshka <toshka@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! :)
za kilka dni wybieram sie na rejs i zastanawiam sie jakie kosmetyki ze
soba zabrac - moze ktos podrzuci jakis pomysl? :)

pozdrawiam
toshka
--
http://www.grupa.szantymaniak.pl/?toshka
gg 945317 toshka @ interia.pl

1. Data: 2004-08-04 12:50:57

Temat: Re: kosmetyki i woda...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

toshka wrote:

> witam! :)
> za kilka dni wybieram sie na rejs i zastanawiam sie jakie kosmetyki ze
> soba zabrac - moze ktos podrzuci jakis pomysl? :)

Mam ten sam problem, bo lada dzien musze sie spakowac - cos latwego do
zasztalowania ;-) Biore wszystko w wersjach 2 in 1 (szampon z odzywka,
zel pod prysznic z peelingiem itp)albo miniatury, chusteczki
odswiezajace. Zakladam optymistycznie, ze w portach, w ktorych mamy
postoje, beda dostepne ogolnie prysznice, na sytuacje awaryjne bedzie
miska w kajucie i chusteczki ;-(

T.

PS. Tosia, Ty na Baltyk?

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-04 13:07:23

Od: toshka <toshka@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Tib <c...@a...pl> nabazgrała:

> [...]
>odswiezajace. Zakladam optymistycznie, ze w portach, w ktorych mamy
>postoje, beda dostepne ogolnie prysznice, na sytuacje awaryjne bedzie

ja sobie sprawilam duuuze opakowanie chusteczek odswiezajacych (to co,
ze dla dzieci ;) ), wiekszosc kosmetykow w wersji mini zeby sie jakos
pomiescic w plecaku... za to biore sporo pasty do zebow, tak na
wszelki wypadek :)

>PS. Tosia, Ty na Baltyk?

tak, na Baltyk... no i wlasnie o ile zaopatrzenie sie w srodki do
higieny osobistej nie sprawia wiekszego problemu, to nie wiem jak z
ochrona twarzy i rak... ;(

pzdr
--
tosia

1. Data: 2004-08-04 13:08:11

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> [...]
> zasztalowania ;-) Biore wszystko w wersjach 2 in 1 (szampon z odzywka,
> zel pod prysznic z peelingiem itp)albo miniatury, chusteczki

Tib, jak masz zamiasr robic kurs nurkowania, to polecam zapasik balsamu
do ciala jak-najmnocniej-nawilzajacego. :) Z dobrego serca radze :))

Dunia

zbyt puszyste wlosy
jakie cienie na lato?
Zakupy we Francji