jaki szampon wygładzający włosy

1. Data: 2004-08-04 13:08:17

Temat: jaki szampon wygładzający włosy
Od: "KG" <kasia.ginter<usun>@prospona.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dłuższego czasu stosuję szampon elseve intensywne wygładzanie by pozbyć
się "siana" i okropnych loków, które jak tylko umyję włosy pojawiają się w
trybie natychmiastowym i ostatnio zauważyłam, że moje włosy zrobiły się
delikatnie mówiąc jak gumowe.
Znacie inny szampon, który fajnie wygładza włosy?

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-08-04 18:28:20

Temat: Re: jaki szampon wygładzający włosy
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "KG @prospona.com.pl>" <kasia.ginter<usun> napisał

> Znacie inny szampon, który fajnie wygładza włosy?

Dla mnie świetny był jak dotychczas (dzisiaj obcięłam moje długie do pasa
włosy ;P) Garnier Fructis Nutri gładki. Wiem, że niektórzy narzekają na jego
gęstą konsystencję, ale dla mnie był idealny i nie miałam żadnych problemów
ze spłukaniem go:-)

Pzdr.

hiver

kosmetyki i woda...