kosmetyki torfowe

1. Data: 2002-11-06 17:58:15

Temat: kosmetyki torfowe
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w wielu miejscach widziałam stoiska promujące kosmetyki z torfem
(Torf Corporation) i zastanawiałam się nad kupnem.
Mają też różne preparaty do masażu i kąpieli.
Używała któraś z Was tych kosmetyków?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-07 08:54:46

Temat: Re: kosmetyki torfowe
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio w wielu miejscach widziałam stoiska promujące kosmetyki z torfem
> (Torf Corporation) i zastanawiałam się nad kupnem.
> Mają też różne preparaty do masażu i kąpieli.
> Używała któraś z Was tych kosmetyków?

moja babcia to kupuje (bo od Tolpy), ale nie sa ani rewelacyjne, ani zle.
Takie zwykle ;)
Zaszkodzic to nie zaszkodza, mozna wyprobowac ;)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-08 12:57:30

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio w wielu miejscach widziałam stoiska promujące kosmetyki z torfem
> (Torf Corporation) i zastanawiałam się nad kupnem.
> Mają też różne preparaty do masażu i kąpieli.
> Używała któraś z Was tych kosmetyków?

Ja uzywalam toniku, ktory byl taki ciapkowaty i mial leczyc tradzik.
Pamietam ze brzydko pachnial i nie dzialal.

Kaska

waga kuchenna z wyliczeniem kalorii
KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))
Bary tlenowe
Fryzjer w Łodzi????
Puder sypki