Puder sypki

1. Data: 2002-11-06 12:09:10

Temat: Puder sypki
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

noszę się z zamiarem zakupienia takowego, dotychczas posiadany Burżuj
właśnie się skończył, a ja nie bardzo wiem czy chcę znowu taki sam :))
Jeśli macie jakieś swoje "typy" to podeślijcie proszę, może ułatwi mi to
wybór ???

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-11-06 16:37:55

Temat: Re: Puder sypki
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agusiek" <A...@i...pl> wrote in message
> Jeśli macie jakieś swoje "typy" to podeślijcie proszę, może ułatwi mi to
> wybór ???
> Pozdrawiam, Aga

Jeśli chodzi o moje pudrowe rady to tak:)))... drogi (bardzo) sypki puder
Chanel.
Świetny ale czy ja wiem, czy wart takiej kasy...hm. Raz miałam. Dalej dobre
sypkie pudry ma Clinique, też drogie niestety. Jeśli chodzi o tańsze, jest
puder pyłkowy Oriflame i jak dla mnie dobry, kosztuje 33 zł matuje Ok i ma
takie minimalne rozświetlające drobinki. Efekt rozświetlenia subtelny (nie
jestem konsultantką Oriflame i nie ma mam nic wspólnego z tą firmą,
oświadczenie na wszelki wypadek:)).
P.S Pudrów Bourjois nie lubię, bo jak dla mnie, strasznie intensywnie
pachną.
Pozdrawiam
Hanuś z potwornym kaszlem i katarem:)))

1. Data: 2002-11-06 18:56:59

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Hanuś z potwornym kaszlem i katarem:)))
>
> Hmmm, to jak masz narazie katar to mozesz i z bourjois uzywac i tak nie
poczujesz ;)

Iza

1. Data: 2002-11-07 09:41:35

Od: "Anna " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek <A...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> właśnie się skończył, a ja nie bardzo wiem czy chcę znowu taki sam :))
> Jeśli macie jakieś swoje "typy" to podeślijcie proszę, może ułatwi mi to

Czesc,
Mialam kiedys dobry puder sypki Maybelline, ale ostatnio chcialam go kupic i
nigdzie nie bylo. Powiem wiecej - w tym duuuzym i dobrym sklepie byl tylko
puder sypki rozswietlajacy L'Oreala, a niezbyt nadaje sie on na ma mieszana
buzke. Szukam wiec dalej...a jesli cos znajde to dam znac.
Pozdrawiam
Ania(Ansien)

1. Data: 2002-11-07 11:02:07

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

potwornym kaszlem i katarem:)))

> poczujesz ;)
>

> Iza

Dokladnie teraz to mogę nawet pudru czosnkowego używać i tak nic nie
poczuje:)))))
Hanuś

chusteczki do demakijażu
tisane w krakowie