chusteczki do demakijażu

1. Data: 2002-11-06 10:15:03

Temat: chusteczki do demakijażu
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić sobie husteczki do demakijżu. Czy mogłybyście polecić mi te
najlepsze?

dziękuję i pozdrawiam

1. Data: 2002-11-06 10:20:33

Temat: Re: chusteczki do demakijażu
Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Mam zamiar kupić sobie husteczki do demakijżu. Czy mogłybyście polecić mi
te
> najlepsze?

do tej pory wyprobowalam trzy: St. Ives, Nivea oraz Ph 5,5 Johnson&Johnson;
pierwsze dwie sa wlasciwie podobne: dosyc male i slabo nawilzone, zeby
dokladnie oczyscic twarz, dekolt i szyje musialam skrapiac je tonikiem;
najlepsze sa wg mnie Ph 5,5, duze i dosyc mokre, jedna z powodzeniem starczy
na demakijaz nie tylko twarzy

1. Data: 2002-11-06 10:43:33

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cichutka <a...@d...pl> wrote:
> Mam zamiar kupić sobie husteczki do demakijżu. Czy mogłybyście polecić mi te
> najlepsze?

Ja probowalam roznych i polecam Pondsa.

megi

1. Data: 2002-11-06 16:41:34

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> te
>
> do tej pory wyprobowalam trzy: St. Ives, Nivea oraz Ph 5,5
Johnson&Johnson;

Zdecydowanie "najwole" Ph 5,5 zgadzam się z tych mi znanych najlepsze.
Hanuś

1. Data: 2002-11-07 12:37:21

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupić sobie husteczki do demakijżu. Czy mogłybyście polecić mi
te
> najlepsze?

jakbym mogła prosić to polećcie mi jakiekolwiek które w Rzeszowie moge
kupić. Panie w sklepach tylko oczami przewracają, tak samo reagują na Art
Deco :(

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-11-08 21:15:53

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-11-07 13:37, Użytkownik Asia napisał:

> [...]
> >
> jakbym mogła prosić to polećcie mi jakiekolwiek które w Rzeszowie moge
> kupić. Panie w sklepach tylko oczami przewracają, tak samo reagują na Art

A ja polecę chusteczki z firmy Balea, ale tylko chusteczki, każdne inne
kosmetyki z tej firmy są warte tyle ile kosztują, czyli mało.

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka
PS. To raczej dla tych podróżujących lub mieszkanek strefy

tisane w krakowie
Dostałam "próbki"
Zima i wrażliwa, mieszana cera??
botox