kosmetyki zwiększające objętość włosów

1. Data: 2003-01-31 00:28:38

Temat: Re: kosmetyki zwiększające objętość włosów
Od: "Deni" <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t" <...@...com> napisał w wiadomości
news:b1c9ii$1ugb$1@foka.acn.pl...
> myśle nad seria Kerastese
> tylko czy jest ona coś warta?

Mialam z tej serii plyn zwiekszajacy objetosc i nie bylam zadowolona.
Zlego nic sie wlosom nie stalo, ale dobrego tez nie. Nic nie bylo widac.
Zadnego rezultatu. Ja nie polecam.
Co prawda bylo to kilka lat temu , ale nie sadze, zeby sie cos w
skladzie zmienilo.

Pozdrawiam
Deni

1. Data: 2003-01-31 08:30:45

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"t" <...@...com> wrote in message news:b1c9ii$1ugb$1@foka.acn.pl...
> czy możecie mi polecić coś skutecznego mam dosc wyrzucania w błoto
pieniędzy
> (pianka tec n..art Loreala to straszne badziewie)myśle nad seria
Kerastese
> tylko czy jest ona coś warta?
> pozdrawiam

Ja zawsze mialam cienkie wlosy. Ale od bodajze 6 lat uzywam Crystal Styling
Lotion z serii High Hair Welli. Do nabycia w salonach fryzjerskich
sprzedajacych Welle, czyli praktycznie wszedzie. Kolezanki z pracy czesto
komentuja, jakie to ja mam wspaniale geste wlosy.
Rzeczywiscie, ukladaja sie bez problemu, plyn nie obciaza wlosow i pachnie
bosko (ze wzgledu na zapach u fryzjera postanowilam go kupic i tak juz
zostal).

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-01-31 09:00:59

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pieniędzy
> (pianka tec n..art Loreala to straszne badziewie)myśle nad seria

wiesz co, ostatnio fryzjerka polecila mi taki spray Vital Nutrients z serii
Matrix. mam cienkie wlosy a ten preparat dziala rewelacyjnie:)

Julianna

1. Data: 2003-01-31 14:19:49

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

t wrote:

> czy możecie mi polecić coś skutecznego mam dosc wyrzucania w błoto pieniędzy

u mnie sprawdzila sie pianka Welli - Wellaflex. Uzywam jej do wilgotnych jeszcze
wlosow i jak wyschna same, albo je wysusze suszarka to mam wrazenie ze mam ich
duzo wiecej ;) I co wazne nie skleja wlosow i ich nie obciaza.

xanka

1. Data: 2003-01-31 17:34:14

Od: "dafor" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ich
> duzo wiecej ;) I co wazne nie skleja wlosow i ich nie obciaza.

Ja polecam spray do stylingu Wellaflex. Włosy super się układają, nie są
sklejone i jest ich naprawdę więcej. Ja akurat używam do włosów cienkich i
delikatnych. Pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-01-31 22:37:49

Temat: kosmetyki zwiększające objętość włosów
Od: "t" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-31 23:17:20

Od: "Ada Nowak" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co, ostatnio fryzjerka polecila mi taki spray Vital Nutrients z
serii
> Matrix. mam cienkie wlosy a ten preparat dziala rewelacyjnie:)
>
> Julianna

dziękuję bardzo wszystkim za radę :)
Pozdrawiam
Ada N (poprzednio byłam t )

1. Data: 2003-02-03 12:59:16

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rzeczywiscie, ukladaja sie bez problemu, plyn nie obciaza wlosow i pachnie
> bosko (ze wzgledu na zapach u fryzjera postanowilam go kupic i tak juz

Mam zamiar go wypróbować. Tylko, że ja mam długie, proste włosy i nie wiem
czy nie jest on dla nich odpowiedni np. za mocny. Czasami używam pianek,
nigdy nie miałam lotionu. Mam też nadzieję, że nie niszczy włosów, tzn. nie
wysusza, a wręcz przeciwnie, może też pielęgnuje?
A jak kształtuje się cena tego lotionu?

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-02-03 20:23:21

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wysusza, a wręcz przeciwnie, może też pielęgnuje?

Stosowalam go do prostych, dluzszych i do takich jak mam teraz czyli
krotkich. Zawsze mialam suche wlosy, ale od kilku lat problem znikl, wiec na
pewno lotion nie przesusza, a pewnie i pielegnuje. Nie obciaza tez wlosow,
blyszcza sie pieknie, no mowie Ci - cudo. Moj typ do kosmetyku wszechczasow.

Dodam tylko ze jak zapomne go na jakis wyjazd i musze umyc glowe, wlosy mam
klapniete i elektryzujace sie.
Cena ok 40 zl, ale jest bardzo wydajny.
Spryskuje nim lekko osuszone wlosy az stana sie troche wilgotne i ukladam.

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-02-09 23:10:48

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Schatzi <s...@n...go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZcA%9.119493$x...@n...chello.at...

> [...]
> klapniete i elektryzujace sie.
> Cena ok 40 zl, ale jest bardzo wydajny.
> Spryskuje nim lekko osuszone wlosy az stana sie troche wilgotne i

Wielkie dzięki za odpowiedź.
To jest chyba to czego szukam. Nie widziałam jak na razie niczego o
podobnych właściwościach. Zresztą zobaczymy. Jak kupię i wypróbuję to na
pewno się pochwalę ;)

Pozdrawiam
Anka

Co polecicie???
Ziaja, znowu ;-)
A'propos Estee Lauder magicznego kremu ...
ile kosztuje badanie wzroku w Vision Express?
Kto posłuży dobrą radą?