kostka brukowa - koszt ulozenia

1. Data: 2003-07-20 15:49:06

Temat: kostka brukowa - koszt ulozenia
Od: "Krzysztof Cieslak" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaki jest mniej wiecej koszt ulozenia kostki brukowej?
Materialy + robocizna, bez zadnych wodotryskow, kostka 6-8 cm, zwykla.
Jakies 30 m2.
Pytam, bo mam oferte za ok. 100 zl/m2 i wydaje mi sie to ciut przydrogo,
nawet jak na okolice wawy.
Ewentualnie moze jakis namir n solidna i niedroga firme/osobe (rachunek
niepotrzebny).

Dziekuje za odpowiedzi :)

Krzystof Cieslak
Polecam forum dyskusyjne
www.space.pl

1. Data: 2003-07-21 10:46:02

Temat: Re: kostka brukowa - koszt ulozenia
Od: "MarJusz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w UM i w przetargach cena ulozenia 1m2 kostki brukowej na podbudowie
tluczniowej (15dolnej+5gornej+podsypka) wacha sie w granicach 90-130zl. Cena
zawiera tez obrzeze i kraweznik. Tak wiec twoje 100zl przy zalozeniu, ze
wykonawca zastosuje przyzwoita podbudowe, uwazam za mozliwa do
zaakceptowania, tym bardziej, ze to to warszawka i smiesznie wygorowane
ceny.
Dowiedz sie tylko, czy czasem nie chodzi tu o ulozenie kostki tylko na
podsypce piaskowej, bo po zimie, mozesz sie zdziwic.
Pozdrawiam
MarJusz

1. Data: 2003-07-22 11:35:39

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mój tata układa za 60-70 za m2 (okolice Warszawy). Nie chcę tu na liście robić
spamu reklamowego, wiec jeśli jesteś zainteresowany to napisz do mnie:
h...@p...onet.pl

Pozdrawiam,
Hubert Tuszyński.

plyn zamiast proszku w zmywarce
Bezpieczny dom + wygoda. Wylicz sobie...
Bezpieczny dom + wygoda. Wylicz sobie...
flizy
Jasne kłaczki na granatowych spodniach - jak usunąć ?