kostkarka twistowa w lodówce LG

1. Data: 2006-08-05 20:24:20

Temat: kostkarka twistowa w lodówce LG
Od: Agniecha <ahcinga@[n_o.Spam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądając lodówki zauważyłam że między innymi LG w swoich lodówkach
stosuje kostkarki twistowe, bardzo zainteresowało mnie to rozwiązanie,
pytanie które mi się nasunęło: jak to się sprawuje? czy zamarznięte
kostki ładnie same bez pomocy z zewnątrz wypadają z szufladek?
A przy okazji, proszę o opinię czy lodówki LG są warte uwagi, czy lepiej
szukać czegoś innego, a te omijać szerokim łukiem?

--
Pozdrawiam, Agniecha

2. Data: 2006-08-06 19:35:31

Temat: Re: kostkarka twistowa w lodówce LG
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agniecha" <ahcinga@[n_o.Spam]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A przy okazji, proszę o opinię czy lodówki LG są warte uwagi, czy lepiej
> szukać czegoś innego, a te omijać szerokim łukiem?

Witam,
Nie mam LG, mam Samsunga, z takim systemem, jest to takie sobie. Tzn. działa,
ale nie do końca, część kostek nie wypada, a może źle to robię, może trzeba
dawać mało wody. tylko co to wtedy za kostki... Generalnie żadne cudo, ale złom
to do końca nie jest.
Raff
PS. Usuń box z adresu.

3. Data: 2006-08-06 21:05:32

Od: "Tomek-N" <N...@i...polska> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam LG, mam Samsunga, z takim systemem, jest to takie sobie. Tzn. >
> działa, ale nie do końca, część kostek nie wypada,

E tam tez mamy Samsunga i kostkarka jest zajefajna. Jak nie chca kostki
wyleciec to wystarczy "strzelic" z kolka i w koncu wypadna. Napewno jest
przyjemniej niz z woreczkami, czy innymi pojemnikami. Poza tym mozna narobic
lodu na zapas.

Tomek-N

4. Data: 2006-08-07 07:33:27

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raff napisał(a):
> [...]
> dawać mało wody. tylko co to wtedy za kostki... Generalnie żadne cudo, ale złom

Witam.
Moze zechcialby Pan(i) podzielic sie swoja opinia na stronie:

http://jfrieske.phpnet.us/showcatorman.php?catorman_
id=121&catorman=category&sortby=model&sortorder=asc

Dziekuje i pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2006-08-07 07:34:15

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek-N napisał(a):

> [...]
> przyjemniej niz z woreczkami, czy innymi pojemnikami. Poza tym mozna narobic

Witam.

Moze Pan rowniez zechcialby podzielic sie swoja opinia na stronie:

6. Data: 2006-08-07 10:41:00

Od: Agniecha <ahcinga@[n_o.Spam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek-N napisał(a):

> [...]
> przyjemniej niz z woreczkami, czy innymi pojemnikami. Poza tym mozna narobic

Dzięki za opinię, utwierdziła mnie w przekonaniu że element wart zachodu
ze względu na magazynowanie lodu i fajny bajer z tymi kółkami :)
--
Pozdrawiam, Agniecha

7. Data: 2006-08-09 10:38:51

Od: "Shindo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji, proszę o opinię czy lodówki LG są warte uwagi, czy lepiej
> szukać czegoś innego, a te omijać szerokim łukiem?

Mam LG od roku. Kostki czasami nie chce wypasc, wiec trzeba pare razy
"strzelic" (przekrec -> pusc) z tego pokretla ;-)
Lodowka sama w sobie zajefajna (2m) i NoFrost.

pozdro

8. Data: 2006-08-09 11:21:22

Od: Agniecha <ahcinga@[n_o.Spam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Shindo napisał(a):

> Mam LG od roku. Kostki czasami nie chce wypasc, wiec trzeba pare razy
> "strzelic" (przekrec -> pusc) z tego pokretla ;-)
> Lodowka sama w sobie zajefajna (2m) i NoFrost.

A masz te nadmuchy powietrza Multi-Air-Flow? Jak to działa? Co to
dokładnie robi?

--
Pozdrawiam, Agniecha

9. Data: 2006-08-09 11:22:56

Od: Agniecha <ahcinga@[n_o.Spam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agniecha napisał(a):
cd...
bo ja zastanawiam się nad GR-469BLJA
http://tiny.pl/7qqd

--
Pozdrawiam, Agniecha

10. Data: 2006-08-09 11:34:31

Od: "Shindo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo ja zastanawiam się nad GR-469BLJA
> http://tiny.pl/7qqd

Moja to chyba poprzedni model. Mam troche inny ten sterownik/wyswietlacz.

Multi-Air-Flow chlodzi jak klimatyzacja. Absolutne ZERO szronu, ale trzeba
pakowac wszsytko bo szybko wysycha. Ale za to mozna sobie ususzyc ladnie
polska albo kabanosy ;-)

Jaki materac: Estrella Lux, Exclusive czy Alergik
deska do prasowania
Lodówka Sharp SJ 47 NBE 2
pozbycie się starej farby
Oryginalne hinduskie posągi na sprzedaż