Re: koszmary senne

From: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: koszmary senne
Date: Fri, 15 Nov 2002 08:26:15 +0100

!

W artykule <ar0g93$9ff$1@news.onet.pl>, "Dorita" <d...@t...pl>
napisał(a):

> Nie ogladam thillerow, horrorow filmow akcji itp. Mimo to snia mi sie
> straszne koszmary, praktycznie co noc. Czesto jest tak, ze po
> Zastanawiam sie skad one sie biora, skad tak drastyczne obrazy w moim
> umysle? Czy kiedys sie od nich uwolnie? Czy tylko psycholog moze mi tu
> pomoc?
Te sny sni ta Twoja czesc, ktora ma doswiadczenie
wielu tysiecy pokolen - zatem widziala wiele i nie
ma zadnych zahamowan przed zestawianiem razem
rzeczy pieknych, wspanialych i okropnych, przerazajacych
- upowaznia ja do tego wlasnie to, ze widziala wiele razy
narodzny, rozwoj, pelnie rozkwitu, chorobe, cierpienia i smierc.

Zerknij na pierwszy akapit strony poswieconej Eliademu:
http://www.mythosandlogos.com/Eliade.html

Mozesz tez poczytac sobie:
http://www.sustainedaction.org/

Masz dwie mozliwosci - za wszelka cene NIE CHCESZ
miec tych snow - ale wtedy zamkniesz sie na spora
czesc tego, z czego sklada sie zycie (ale czy chcesz nie
wiedziec, co sie dzieje z czescia Ciebie, kiedy spisz;
czy nie pamietac "okropnych" snow to lepsze niz je
pamietac?) .
Druga mozliwosc, to
starac sie zdobyc i zachowac swiadomosc snienia
w trakcie snienia - to poczatek bardzo dlugiej, trudnej
ale wartosciowej drogi ...

.