koszt operacji guza muzgu

1. Data: 2005-09-19 16:51:10

Temat: koszt operacji guza muzgu
Od: "citi" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile zwyczajowo daje się (mimo ubezpieczenia)za operację usuniecia guza
(nowotwór)na muzgu, i kiedy, przed czy po
oeracji. Dziękuje.

2. Data: 2005-09-19 17:23:39

Temat: Re: koszt operacji guza muzgu
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sep 2005 18:51:10 +0200, "citi" <c...@v...pl> wrote:

>ile zwyczajowo daje się (mimo ubezpieczenia)za operację usuniecia guza
>(nowotwór)na muzgu, i kiedy, przed czy po
>oeracji. Dziękuje.

guzy MUZGU zwyczajowo operuję sie bez łapówek
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-09-19 17:27:48

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie ;-)
...i MÓZGU też.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2005-09-19 17:34:56

Od: "Izabela " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <e...@t...pl> napisał(a):

> No właśnie ;-)
> ....i MÓZGU też.
>
> Pozdrawiam
> Piotr
A na ile zwyczajowo wyceniasz swoje zycie 9zycie bliskiej osoby)?

5. Data: 2005-09-19 17:44:30

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

citi napisał(a):
> ile zwyczajowo daje się (mimo ubezpieczenia)za operację usuniecia guza
> (nowotwór)na muzgu, i kiedy, przed czy po
> oeracji. Dziękuje.

a jeśli nie da się to usuwają mózg a guza zostawiają?

nasunęła mi się taka myśl,skoro lekarz nie weźmie do łapy i operacja się
nie uda powiedzmy w wyniku braku "motywacji" to może zostać potraktowane
to jako,że nic więcej nie mógł zrobić-pacjenta nie ma
a jak ja np: nie dostane w łape projektując powiedzmy strop i się na łeb
zawali i zginie człowiek to ide do paki i nie moge powiedzieć
przepraszam pomyliłem się,przykro mi

co za popierdolone myślenie Polaków,już dawno myślałem coby zdobyć
obywatelstwo madagaskaru

--
Marcin K.

*
Pij piwo, będziesz wielki, mleko zostaw dla mnie....
*

6. Data: 2005-09-19 18:05:16

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a jak ja np: nie dostane w łape projektując powiedzmy strop i się na łeb
> zawali i zginie człowiek to ide do paki i nie moge powiedzieć

Śmiej się śmiej, w moim mieście koleś naprawdę tak zrobił strop że się
zawalił na szczęście nie na głowę, ale zrobił się szum i kolesiowi firmę
zamkneli ... Ciekawe kiedy w Polsce będzie tak w medycynie.

7. Data: 2005-09-19 19:05:43

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Sep 2005 17:34:56 +0000 (UTC), "Izabela " <c...@N...gazeta.pl>
wrote:

>A na ile zwyczajowo wyceniasz swoje zycie (zycie bliskiej osoby)?

Nie ma takiej ceny - to przecież jasne.
Czy to znaczy , że mam komus mówić ile ma dać łapówki jakiemuś śmieciowi ???

Człowiek troszczący się o życie swoich bliskich jest podstawiony pod ścianą.
Ktoś kto to wykorzystuje jest po prostu zwykłym śmieciem i zasługuję na
prowokację ze strony niedoszłych pacjentów i zapuszkowanie w pierdlu.

I mówię to jako lekarz.

howgh

8. Data: 2005-09-19 20:20:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał
> guzy MUZGU zwyczajowo operuję sie bez łapówek

ŁapUwek. Bądźmy konsekwentni :D.

M.

9. Data: 2005-09-20 07:05:04

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

> A na ile zwyczajowo wyceniasz swoje zycie 9zycie bliskiej osoby)?

Odpowiem ci w kontekście pytania - na tyle żeby gołymi rękami zajebać tego
który przy tej operacji coś spierdoli.

Konrad

10. Data: 2005-09-20 08:54:33

Od: "IYIS" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ktoś kto to wykorzystuje jest po prostu zwykłym śmieciem i zasługuję na
> prowokację ze strony niedoszłych pacjentów i zapuszkowanie w pierdlu.

więc pewnie jako lekarz nie masz problemów
z dostępem do opieki medycznej , czasem nawet
podstawowej dla siebie i swojej rodziny?

z doświadczenia wiem że wielu jest śmieci wśród lekarzy
a w sytuacji zagrożenia życia swojego lub bliskich nikt
o żadnych prowokacjach nie myśli

IYIS

Leczenie uzależnień alergią ???
problem z skora pod wlosami?