koszt zagotowania wody na gazie i w czajniku elektrycznym

31. Data: 2008-10-06 21:17:29

Temat: Re: koszt zagotowania wody na gazie i w czajniku elektrycznym
Od: Mariusz <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Oct 2008 19:22:40 +0200, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

>Możesz podać model/markę/typ? - bardzo by mnie interesował taki czajnik.

Pewnie posiada coś takiego za 99,99 zł
http://www.agdom.pl/shop/pr2x647.html

Na allegro taki sam po 29,99 zł :)

Mariusz

32. Data: 2008-10-07 06:06:52

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Pewnie posiada coś takiego za 99,99 zł
> http://www.agdom.pl/shop/pr2x647.html

Tam napisane jest tak:
"Wyłącznik: Po zagotowaniu wody czajnik automatycznie przechodzi w stan
podgrzewania, dzięki czemu w czajniku zawsze jest gorąca woda."
A co się stanie, jak nieopatrznie wylejemy prawie wszystko?
Wyłączy się, czy spali? Jak to z tym praktycznie jest?
Bo w normalnym po wylaniu wody sam czajnik się nie włącza.
A tutaj - sam "dobija" temperaturę włączając się co jakiś czas?

33. Data: 2008-10-07 07:09:45

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Poczytaj prosze watek - kontekst i pozniejsze posty kluczem beda Ci.

Od początku samego czytam i nijak nie potrafię klucza Twego użyć.

--
Pete

34. Data: 2008-10-07 07:59:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od początku samego czytam i nijak nie potrafię klucza Twego użyć.

Coz mnie to obchodzi?

35. Data: 2008-10-07 08:20:15

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]

/Średnio/ to kura i pies mają po 3 nogi.

> Tępaku, można 4 razy po 25 lub 10 razy po 10 - niekumaty...

To się ma nijak do rzeczywistych warunków; rzadko kto gotuje 25 litrów
wody na herbatę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

36. Data: 2008-10-07 12:17:33

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'jangr'
Wpis z dnia 07-10-2008:

> [...]
> Bo w normalnym po wylaniu wody sam czajnik się nie włącza.
> A tutaj - sam "dobija" temperaturę włączając się co jakiś czas?

W podstawce jest czujnik, który "waży" czajnik - jeśli nie ma wody lub jest
jej bardzo mało, zasilanie jest odłączone.
Działa to daokładnie tak: woda się zagotowuje i czajnik przechodzi w stan
podgrzewania. Jeśli go zdejmiesz z podstawki, wyłacznik wyłącza się
całkowicie. Ponowne postawienie na podstawce nie włącza zasilania, tylko
trzeba je z guzika właczyć.
Postawienie pustego (lub 1 ok. 1 cm wody) czajnika na podstawce i prób jego
włączenia powoduje, że przycisk "nie zaskakuje".
Nie da się więc go spalić w ten sposób.

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

37. Data: 2008-10-07 12:18:16

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Mariusz'
Wpis z dnia 06-10-2008:

> Pewnie posiada coś takiego za 99,99 zł
> http://www.agdom.pl/shop/pr2x647.html
>
> Na allegro taki sam po 29,99 zł :)

Cholera, ale przepłaciłem :)
Ale tak, to dokładnie ten czajnik.

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

38. Data: 2008-10-07 19:22:55

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Coz mnie to obchodzi?

Tak jak myślałem, burak.

--
Pete

39. Data: 2008-10-08 18:04:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak myślałem, burak.

Tak jak sie domyslalem, plonk.

40. Data: 2008-10-08 18:48:11

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Tak jak sie domyslalem, plonk.

i na dodatek idiota, bo nie zrozumiał.

--
Pete

odkurzacz zelmer voyager twix
cofanie wody w pralce amica
ALERGIA
Popekany szamot w kominku - czy szkodzi?
jaki piekarnik?