koszula ktora sie nie gniecie

1. Data: 2007-06-11 11:00:53

Temat: koszula ktora sie nie gniecie
Od: kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale lepszej nie znalazlem...
Pytanie jest proste, z jakiego materialu powinna byc koszula (lub
proporcje materialow) aby byla jak najbardziej odpowna na gniecenie i
w miare dobrze sie prasowala???
Wszystkie moje koszule (staram sie kupowac marki takie jak Vistula a
omijam Reserved itp) sa baardzo podatne na gniecenie, czasami
wystarczy ze sie schyle jak zakladam buty i juz pozostaja straszne
zgniecenia, nie mowiac juz o samochodzie i zapietych pasach...
Mialem kiedys koszule, ktora byla na to odporna ale niestety nie
pamietam z jakiego materialu byla wykonana.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
Kris

2. Data: 2007-06-11 11:35:46

Temat: Re: koszula ktora sie nie gniecie
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mialem kiedys koszule, ktora byla na to odporna ale niestety nie
> pamietam z jakiego materialu byla wykonana.

Z moich obserwacji wynika, że to nie od marki zalezy. Mój TŻ ma mnóstwo
czarnych koszul (długi i krótki rękaw) róznych firm. Najgorsza jest
najdroższa koszula vistuli - 100% len, zwariować z nią można. Ledwo na nią
spojrzysz i już się mnie... Najlepsza jest koszula kupiona w Cubusie, na
metce marka Identity (albo jakoś podobnie). Składu nie pamiętam, ale mogę
sprawdzić. Jest doskonała - miła w dotyku i kompletnie nie wymaga
prasowania. Od roku szukamy takiej samej po Cubusach, ale z marnym skutkiem.
:(
K.

3. Data: 2007-06-11 15:41:19

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Pytanie jest proste, z jakiego materialu powinna byc koszula (lub
> proporcje materialow) aby byla jak najbardziej odpowna na gniecenie i

Hej,

ostatnio kupowalam koszulę chlopakowi i pytałam pani o radę. Powiedziala,
że:
- 100% bawelny to duży komfort noszenia ale masakra przy prasowaniu (więc
może i z gnieceniem się moze mieć to związek)
- bawelna + poliester - mniejszy komfort noszenia ale łatwiej się ją
prasuje.
Potem pytałam mamy o koszule taty :) i tez większość to polaczenie bawelny
70% + poliester 30%.

Pozdrawiam
Ania

4. Data: 2007-06-13 11:58:34

Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Co do koszul to nie ma takiej 100 % nie gniot cej si . Najlepiej
jednak bra te, które zawieraj i len i bawe n (cz owiek si nie
poci, dobrze si nosi, a tak e prasuje).
100 % len odpada bo len sie od razu gniecie, w trakcie zak adania ju
ubranie jest pogniecione. Po czenie bawe na i poliester nie jest z e,
pod warunkiem e tego drugiego jest jak najmniej..

Pozdrawiam :)

5. Data: 2007-06-13 12:06:01

Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba Wólczanka miala kiedys takie koszule bawelniane , oznaczone
obcojezycznym napisem : bugelfrei.
Ich nie trzeba bylo prasowac , wykonczone w specjalny sposób.

Ewa G.

mydło Biały Jeleń
[OT] małe słoniątka
Zarób 1000$ miesięcznie.