koszyk borówek - zdaję relację :)

1. Data: 2002-11-12 09:41:25

Temat: koszyk borówek - zdaję relację :)
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos sie kiedys pytal, jakie to to jest. No wiec wyprobowalam i mowie:
Bardzo mile mnie zaskoczylo :)
Skora po balsamiku jest gladka i miekka, pieknie i dlugo pachnie. A, co do
zapachu, to na poczatku jest on jak dla mnie za intensywny. Balsam ogolnie
jest wydajny i niezle sie wchlania. Mam jeszcze zel pod prysznic i ten zel
tez jest wydajny, ladnie sie pieni.
Ja kupilam w promocji, wiec sie oplacalo, bo bez promocji to troche
kosztuje. No i niewiele go jest - 150 ml, a sa balsamy 200 ml w zblizonej
jakosci i cenie. No, ale ogolnie jestem bardzo zadowolona i jak misie
skonczy ten, to "zasępię" sie moze na jakis inny. No i tu pytanie. Jesli to
juz Avon, to jakie balsamy polecacie? Podobno gruszkowy jest niezly, a inne?
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-12 10:13:35

Temat: Re: koszyk borówek - zdaję relację :)
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to
> juz Avon, to jakie balsamy polecacie? Podobno gruszkowy jest niezly, a
inne?
> Kruszyna

Migdalowy
Mmmm
Moj go uwielbia:)

Kaska

1. Data: 2002-11-12 17:56:27

Od: "Sylwia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka < k...@N...pl > napisał(a):
> [...]

Potwierdzam :) jest fantastyczny

Pozdrawiam migdałowo :)
Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

1. Data: 2002-11-13 08:06:03

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzam :) jest fantastyczny

No to nastepnym razem bedzie migdalowy.
Ale ja jestem sierota. Napisalam, ze balsam ma 150 ml. To zel pod prysznic
ma tyle, balsam ma 250. Kurcze, cos mi sie wszystko merda ostatnio.
Przepraszam za zmyłę :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-13 09:01:14

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqt11u$lk9$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Kruszyna
> --

> Jezeli chodzi o migdalowy to w tej chwili jest w promocji. krem do rak
6,9, żel do mycia - 9,9 a balsam do ciała 9,9.
Jezeli ktos z Poznania jest zainteresowany moge przyjac zamowienie (do
czwartku)

pozdrawiam
Nina
GG 3800010

Krem/masc na bilzny
[spam] Prezent dla całej rodziny - odnowa biologiczna, uroda!!!
kosmetyczka - zabiegi
lekka trwała przed czy po farbowaniu??
Depilacja laserowa?