pyszny zawsze-sie-udajacy serniczek

31. Data: 2008-09-04 18:29:24

Temat: Re: kotlety z winogronami
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

> Zwykle biore pod uwage to, ze na grupie jest wiele osob poza
> Polska i najczesciej podaje dwie rozne miary, na realia polskie
> i amerykanskie,

Polska i USA to jeszcze cały świat.

> 2 jajka

Jakie jajka, pani aptekarko? Przepiórcze, gęsie czy strusie?

> 150 gr maki (1 cup)

Jaka mąka, grochowa może być?

> Nagrzac piec do 180C/350F.

A w Kelwinach ile to będzie?

> dodac jajka,

Konsekwentnie pomijasz konieczność wybicia ich ze skorupek.
A moze tego nie robisz?

> Czy naprawde sadzisz, ze tak uwazam? czy po prostu tak sobie
> napisales, zeby mi dogryzc?

A tak jakoś mnie zainspirowałaś.

> W dalszym ciagu nie widze zadnego Twojego przepisu.

To dobrze, bo w tym wątku żadnego nie podawałem.

32. Data: 2008-09-04 18:29:29

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:

> Jakie ma znaczenie czy będą to placki kwadratowe, okrągłe
> czy w kształcie żółwia? Bo że chodzi o placki a nie kule to raczej
> oczywiste, a dla mniej domyślnych potwierdzenie jest w zdaniu
> "zimną masą przełożyć warstwy ciasta".
> ^^^^^^^

Miotasz sie i miotasz. Podaj lepiej jakis sprawdzony przepis.

MB

33. Data: 2008-09-04 18:31:52

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alek wrote:

> [...]
Mam dosyc tej glupkowatej zabawy w przedszkole. Albo prowadz dyskusje na
poziomie doroslego czlowieka, albo nie oczekuj odpowiedzi.

MB

34. Data: 2008-09-04 18:33:48

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał

> No i skąd tu teraz taką w Polsce wziąć? :-(

Ty sobie jaja robisz? Myślisz że rodzaj musztardy jest aż tak
istotny? Zauważ że występuje tam też miód, wiesz ile jest różnych
gatunków miodu? Chyba więcej niż rodzajów musztardy.
Daj sobie spokój z tymi kotletami, za trudne.

35. Data: 2008-09-04 18:34:40

Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Mam dosyc tej glupkowatej zabawy w przedszkole. Albo prowadz dyskusje na
> poziomie doroslego czlowieka, albo nie oczekuj odpowiedzi.
>
> MB
Magda, nie obraź się ale Alek ma trochę racji - niepotrzebnie Cię
poniosło, a nikt z nas nie jest bez winy.

36. Data: 2008-09-04 18:37:15

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

> Miotasz sie i miotasz. Podaj lepiej jakis sprawdzony przepis.

A ty domagasz się jakiegoś przepisu jakbyś żadnego nie miała.
Ta grupa ostatnio w niewielkim stopniu poświęcona jest gotowaniu
a ten wątek jest poświęcony kopaniu się po kostkach, sama zaczęłaś.

37. Data: 2008-09-04 19:27:32

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Roman Rumpel
Thu, 04 Sep 2008 20:34:40 +0200 w <news:g9p9mr$i4d$1@inews.gazeta.pl>
napisałeś:

> Magda, nie obraź się ale Alek ma trochę racji

taaa... a przy okazji podaje doskonały przepis - jak bić pianę z
niczego.
w dowolnej skali miar.
Marek
Jak zabic czlowieka-pajaka?
Czlowiekiem-kapciem.

38. Data: 2008-09-04 20:13:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jak to "braku przesłanek"?
> Nie sądziłam, że jest ktoś, kto nie wie, że łyżeczki do kawy i do
> herbaty to zupełnie inna inszość. Czyli nie wie jeszcze wielu innych
> rzeczy i trzeba mu pomóc.

Nie no, ekstrapolacja to Ci wychodzi znakomicie. Pogratulować :)))

> Ty sprawdź, czy to aby czasem nie carska Rosja te sztućce, bo mogą
> być cenniejsze, niz myślisz ;-P

Nie sądzę, żeby w tużprzedokrągłostołowych polskich sklepach z agd
sprzedawano antyki (szczególnie nierdzewne i z wzorkiem na trzonku w
czarno-stalową kratkę), tudzież żeby było na nie stać świeżą
maturzystkę :) Acz jak się dorwę do jakiejś lupy, to spróbuję te kilka
bukw odcyfrować.

> Szwedom zawsze było wszystko jedno - u nich tradycja nie zdążyła się
> (i nie miała na czym) rozwinąć, zanim dokopali się do rudy żelaza,
> która dała im podstawę do olewactwa zasad serwowania napojów...

No cóż... w tych czasach kawy ani herbaty jeszcze nie znano, za to
wino i owszem.

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2008-09-04 20:22:17

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <g9p9mf$6oa$1@news.onet.pl>,
"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał

> Ty sobie jaja robisz?

Czy ja cię czymś obraziłem? Czy bez acubt bie potrafisz się wyrażać?

> Myślisz że rodzaj musztardy jest aż tak
> istotny?

Tak myślę.

> Zauważ że występuje tam też miód, wiesz ile jest różnych
> gatunków miodu?

Wiem.

> Chyba więcej niż rodzajów musztardy.

Jeżeli w przepisie czytam "miód" to zakładam, że chodzi o
najpospolitszy, wielokwiatowy, a konkretny jego rodzaj jest mniej
istotny. W przypadku musztardy, nie wiem natomiast o jaką chodzi.
Różnice między pospolitymi odmianami są ogromne.

> Daj sobie spokój z tymi kotletami, za trudne.

Spadaj. PLONK.

Władysław

40. Data: 2008-09-05 08:13:03

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:g9p9mf$6oa$1@news.onet.pl...
> [...]
> gatunków miodu? Chyba więcej niż rodzajów musztardy.
> Daj sobie spokój z tymi kotletami, za trudne.

:-)
On jest nawet zabawny :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"