Re: kotlety z winogronami

From: "Aicha" <b...@t...ja>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kotlety z winogronami
Date: Thu, 4 Sep 2008 22:13:20 +0200

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jak to "braku przesłanek"?
> Nie sądziłam, że jest ktoś, kto nie wie, że łyżeczki do kawy i do
> herbaty to zupełnie inna inszość. Czyli nie wie jeszcze wielu innych
> rzeczy i trzeba mu pomóc.

Nie no, ekstrapolacja to Ci wychodzi znakomicie. Pogratulować :)))

> Ty sprawdź, czy to aby czasem nie carska Rosja te sztućce, bo mogą
> być cenniejsze, niz myślisz ;-P

Nie sądzę, żeby w tużprzedokrągłostołowych polskich sklepach z agd
sprzedawano antyki (szczególnie nierdzewne i z wzorkiem na trzonku w
czarno-stalową kratkę), tudzież żeby było na nie stać świeżą
maturzystkę :) Acz jak się dorwę do jakiejś lupy, to spróbuję te kilka
bukw odcyfrować.

> Szwedom zawsze było wszystko jedno - u nich tradycja nie zdążyła się
> (i nie miała na czym) rozwinąć, zanim dokopali się do rudy żelaza,
> która dała im podstawę do olewactwa zasad serwowania napojów...

No cóż... w tych czasach kawy ani herbaty jeszcze nie znano, za to
wino i owszem.

--
Pozdrawiam - Aicha