koty w ogrodzie! jak je delikatnie zniechęcić?

1. Data: 2001-06-25 07:38:13

Temat: koty w ogrodzie! jak je delikatnie zniechęcić?
Od: "Pat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadeptują i zasrywają mi ogródek koty sąsiadów. Pomocy!

2. Data: 2001-06-25 10:36:47

Temat: Re: koty w ogrodzie! jak je delikatnie zniechęcić?
Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat <p...@w...pl> wrote:
> Zadeptują i zasrywają mi ogródek koty sąsiadów. Pomocy!

1. Kup psa.
2. o regeneracji zasikanego przez psa trawnika chyba bylo juz na grupie
;-)

MC

Ps. a na serio to tez chetnie bym sie dowiedzial, bo mi
tez laza jakies bezpanskie i mi jeszcze alarm wlaczaja
w nocy :(

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

3. Data: 2001-06-25 11:15:33

Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znam ten problem,
mam jednak kotke, ktora ostro broni swego terytorium
problem powstaje wtedy, kiedy wracam z nia do domu, do Warszawy, a ogrodu
pilnuja sasiedzi ze wsi.
Ale i na to znalazla sie rada: raz w miesiacu kupuje kilka workow suchej
karmy dla kotow i wreczam to sasiadom. Oni tym karmia swoje koty i one juz
do mnie nie przychodza. Cudze koty zwykle szukaja u nas jedzenia. Moze to
nie jest najtanszy sposob, ale skuteczny.
uklony,
tn

4. Data: 2001-06-25 11:29:08

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: McZapkie

> [...]
>
> Ps. a na serio to tez chetnie bym sie dowiedzial, bo mi
> tez laza jakies bezpanskie i mi jeszcze alarm wlaczaja

Eeee, pies jest niedobry, bo później trzeba rozwłóczone po ogrodzie
flaki zbierać ;-))

A tak na serio - pies też będzie zanieczyszczał, i to bardziej
szkodliwie, bo robi więcej. Poza tym - kopie doły i potrafi podgryzać
drzewka (moje diablę okorowało rosa rugosa ;-))

Znacznie lepszy jest inny kot. Taki własny, udomowiony, najlepiej
samiec kastrat. Innych kotów na teren nie wpuści, a sikać będzie do
sąsiadów. Proszę się nie obawiać, że inne koty zagryzą kastrata - to
urban legend wymyślona przez myślących ...eee.... mózgiem
alternatywnym ;-)) mężczyzn, których jedyną oznaką męskości są narządy
płciowe ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Ps. Ale ze mnie zadymiara !!!
;-)))

5. Data: 2001-06-25 12:25:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisal:

> [...]
> urban legend wymyślona przez myślących ...eee.... mózgiem
> alternatywnym ;-)) mężczyzn, których jedyną oznaką męskości są narządy

Nie wiem, czy pani kota nie jest lepsza :-) Ryk mojej łagodnej, rocznej
kotki na widok kota sąsiadów powoduje paniczną ucieczkę tegoż
i zdziwienie starszego kota - kastarata :-)

Krycha&Co(ty)

6. Data: 2001-06-28 11:41:58

Od: "anna" <s...@g...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję rozlać walerianę w ogrodzie sąsiadów
ania

Pat napisał(a) w wiadomości: <9h6q0h$goi$1@news.tpi.pl>...
>Zadeptują i zasrywają mi ogródek koty sąsiadów. Pomocy!

trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)
Masz problem z wodą lub ściekami?
Czysta woda, baseny, filtry, oczyszczalnie ścieków - doradztwo, sprzedaż.
Gorzka sałata
Gdzie kupic?