krajalnica

1. Data: 2004-03-02 09:54:34

Temat: krajalnica
Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad krajalnicą, w związku z czym pytania.
Czy jesteście zadowoleni? Czy często używacie? Gdzie przechowujecie, czy
gdzieś pod ręką czy schowaną do szafki? Na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Gosia

1. Data: 2004-03-02 09:56:23

Temat: Re: krajalnica
Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od kilku lat krajalnicę Zelmera, bardzo się przydaje - jak tylko kupię
chleb, kroję go cały na kawałki i chowam do zamrażarki - i zawsze mam świeży
chlebek po ręką. Ale równie dobrze kroi się na niej wędlinę (np. salami) czy
żółty ser. Trzymam ją na półce pod blatem.

Ania

1. Data: 2004-03-02 18:04:41

Od: "Włodek" <w...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jesteście zadowoleni? Czy często używacie? Gdzie przechowujecie, czy
> gdzieś pod ręką czy schowaną do szafki? Na co zwrócić uwagę przy kupnie?

U mnie w domu krajalnica jest od 25 lat na początku ręczna na korbkę a
później elektryczna Zelmera cały czas na balecie szafki. Jedyny minus?, to
zadane z dzieci nie potrafi nożem ukroić chleba

1. Data: 2004-03-03 11:27:03

Od: "JoShi" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się nad krajalnicą, w związku z czym pytania.
> Czy jesteście zadowoleni? Czy często używacie? Gdzie przechowujecie, czy
> gdzieś pod ręką czy schowaną do szafki? Na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Mam krajalnice od grudnia i uzywam jej na okraglo. Stoi na wierzchu, bo nie
oplaca mi sie jej chowac. Wszystkie kanapki sa robione przy jej uzyciu... I
nie tylko kanapki...

1. Data: 2004-03-03 11:40:50

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a):

> Zastanawiam się nad krajalnicą, w związku z czym pytania.
> Czy jesteście zadowoleni?

Tak.

> Czy często używacie?

Codziennie. Przede wszystkim chleb, ale też żółty ser.

> Gdzie przechowujecie, czy
> gdzieś pod ręką czy schowaną do szafki?

Na wierzchu, gotowa do natentychmiastowego użycia.

> Na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Na konstrukcję. Tańsze modele plastik-fantastik gną się niemiłosiernie i
nigdy nie wychodzą proste plastry, co w przypadku np. wędlin ma
znaczenie. Niestety, przeciętna krajalnica profesjonalna, taka jak w
sklepach jakością krojenia bije na głowę każdą krajalnicę domową.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

Do kociarzy - meble pod kota