Re: krany, satyna

1. Data: 2002-07-15 04:26:19

Temat: Re: krany, satyna
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002 18:45:22 +0200, PatryCCCja
<k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:

>jak sie sprawdzaja krany wykonane z satyny? chodzi mi o takie metalowe, ale
>matowe.
>wiem ze chromowe sa irytujace w utrzymaniu - zostaje na nich slad po kazdej
>kropelce.
>a jak sprawdzaja sie satynowe?

Tez mi sie podobaja, ale juz z 2 roznych zrodel slyszalem ze
utrzymanie ich w czystosci powoduje 2xwieksza irytacje niz przy
chromowych.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-07-15 06:49:16

Od: Krzysiek Wilk <k...@w...com.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi wrote:

> Tez mi sie podobaja, ale juz z 2 roznych zrodel slyszalem ze
> utrzymanie ich w czystosci powoduje 2xwieksza irytacje niz przy
> [...]

Witam

Mam w domu same satynowe (Deante) i nie ma ZADNYCH problemow z
utrzymaniem czystosci, nawet przy typowej warszawskiej wodzie...
W moich i zony rodzicow sa za to zwykle, blyszczace i to jest dopiero
upierdliwe... Kazde chlapniecie widac :(

Pozdrawiam

K.

1. Data: 2002-07-15 07:49:38

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jul 2002 08:49:16 +0200, Krzysiek Wilk
<k...@w...com.NOSPAM> wrote:

> [...]
>W moich i zony rodzicow sa za to zwykle, blyszczace i to jest dopiero
>upierdliwe... Kazde chlapniecie widac :(

Przedstawicielka f-my Bonetti sama powiedziala by lepiej dolozyc te
kase na Kludi czy Hanse ale chrom niz pchac sie w satyne, drugie info
bylo od instalatora - teraz to juz jestem w kropce bo tez mi sie
satynowe podobaja i takze myslalem ze nie bedzie na nich widac kropli
wody i odciskow palcow :-((
Napisz czy jak osadzi sie kamien po kroplach to czy ciezko jest je
wyczyscic, czym czyscisz ?

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-07-15 10:16:15

Od: Krzysiek Wilk <k...@w...com.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi wrote:
> Napisz czy jak osadzi sie kamien po kroplach to czy ciezko jest je
> wyczyscic, czym czyscisz ?
>
> Pozdrawiam
> Dlugi

Nie zdazy sie osadzic... Wypracowalismy sobie zwyczaj przecierania
baterii po uzyciu (zwlaszcza umywalkowa).
Jesli akurat sprzatamy dokladniej, to zwyklym Skrzatem.

Pozdrawiam

K.

1. Data: 2002-07-15 11:22:53

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jul 2002 12:16:15 +0200, Krzysiek Wilk
<k...@w...com.NOSPAM> wrote:

>Nie zdazy sie osadzic... Wypracowalismy sobie zwyczaj przecierania
>baterii po uzyciu (zwlaszcza umywalkowa).
>Jesli akurat sprzatamy dokladniej, to zwyklym Skrzatem.

No coz - jakbym mial przecierac po kazdym uzyciu to juz mi wszystko
jedno czy chrom czy satyna ;-)

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-07-17 15:18:30

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dlugi" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

To wiemy dlaczego nie masz problemow z kamieniem :-))

> No coz - jakbym mial przecierac po kazdym uzyciu to juz mi wszystko
> jedno czy chrom czy satyna ;-)

Swiete slowa. Na satynie zostaja takie same slady jak na chromowanych.
Sposobem na ladny wyglad jest natarcie kranow olejem raz na jakis czas
(1-2 tyg).
Wtedy nie zostaja slady.

Nie czyszczone ladniej chyba wyladaja chromowane.

Pozdrawiam
Zonzi

Wyniki pl.misc.meteorologia (111:2 - TAK)
Jaka wanna - metalowa czy akrylowa?
Wyburzenie ścianki w mieszkaniu
TANIO!!!!Bez pracy!!!Wawa
[spam] ALARMY, MONITORING