dla milosniczek H&M w wwie

1. Data: 2003-10-16 15:09:15

Temat: dla milosniczek H&M w wwie
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w piatek otwieraja nowe punkty: w galerii mokotow i promenadzie. niedawno
otworzyli tez w galerii centrum (chyba tydzien temu).

1. Data: 2003-10-16 15:10:10

Temat: Re: dla milosniczek H&M w wwie
Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w piatek otwieraja nowe punkty: w galerii mokotow i promenadzie. niedawno
> otworzyli tez w galerii centrum (chyba tydzien temu).

A kiedy w koncu otworza w Krakowie?... :(

Kitty

1. Data: 2003-10-16 15:43:42

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> niee, juz ze 3 tyg. temu :)

a masz racje! http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34903,1723339.html
ja bylam tydzien temu i padlam na widok tych tlumow. nie przyszloby mi do
glowy stac w kolejce do poczekalni 40 minut i potem jeszcze do kasy...nie
jestem z tych cierpliwych:)

a swoja droga, to zastanawiam sie nad fenomenem H & M - dlaczego do nich
wala takie tlumy? myslalam, ze to kwestia ceny, ale u nich ceny zlizone do
kappahla czy cubusa, jakos i styl ciuchow tez podobna, a jednak to w h&m sa
tlumy, zas w takim cubisie zieje pustka.

1. Data: 2003-10-16 15:51:22

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> wrote in message
> [...]
sa
> tlumy, zas w takim cubisie zieje pustka.

ceny sa chyba jednak troche nizsze, plus obnizki non stop i bardziej
mlodziezowe wzornictwo ...
Czy w ktoryms z tych sklepow maja tez ubrania dla dzieci?

iska

1. Data: 2003-10-16 15:56:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 17:09:15 +0200, rena <r...@a...pl> wrote:
: w piatek otwieraja nowe punkty: w galerii mokotow i promenadzie. niedawno
: otworzyli tez w galerii centrum (chyba tydzien temu).

niee, juz ze 3 tyg. temu :)

kasica z ciuchem z H&M
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-16 16:06:33

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy w ktoryms z tych sklepow maja tez ubrania dla dzieci?

ale pytasz o poszczegolne H/M cyz kappahl i cubus_ bo mi sie wzdaje, ze
wszedzie maja.

1. Data: 2003-10-16 16:12:35

Od: "Asushi" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w ktoryms z tych sklepow maja tez ubrania dla dzieci?

we wszystkich

1. Data: 2003-10-16 16:26:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 17:51:22 +0200, iska <s...@n...gazeta.pl> wrote:
:
: ceny sa chyba jednak troche nizsze, plus obnizki non stop i bardziej
: mlodziezowe wzornictwo ...
: Czy w ktoryms z tych sklepow maja tez ubrania dla dzieci?

w HM? owszem maja. w Kappahlu tez, w cubusie chyba tez.

kasica

1. Data: 2003-10-16 16:29:19

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 17:43:42 +0200, rena <r...@a...pl> wrote:
:
[...]

ja swoj ciuch zmierzylam przed lustrem, nie bawilam sie w stanie do
przymierzalni :)

[...]

wieksza roznorodnosc, wiecej kolorow. po prostu wiekszy wybor. w Kappahlu
wszystko jest teraz szare, czarne i brazowe, a w H&M kolory teczy:
pomarancze, turkusy, czerwienie. no i styl Kappahla jest jednak
grzeczniejszy.

kasica

1. Data: 2003-10-16 16:44:13

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak :) a ja chyba jakas ze wsi jestem..........
wiec prosze powiedzcie mi co to za firma i czy mozna ja znalezc na slasku?
w okolicach katowic?

pozdr

Kosmetyczka [Wroclaw]
fryzjer w Gdansku
Flavo C i Hydracid Alfa czy ktoś stososował?
Fruttini juz mam - wrazenia
rozstepy