Re: kręcz - potrzebuje porady

Data: 2003-01-31 14:37:59
Temat: Re: kręcz - potrzebuje porady
Od: "mamqa" <m...@w...pl>

Użytkownik "Przemek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:b1dvhc$d2d$1@news.onet.pl...
> Witajcie!
> U mojej 6 miesiecznej corci wykryto kręcz szyji. Juz wczesniej mowilam
> pediatrze ze ona ma tendencje do obracania głowki w jedną strone ale
lekarka
> kazała mi układać ja odwrotnie i czekac. Wybrałam się wieć do neurologa,
> który nic nie stwierdził, więc odwiedziłam ortpopede.Stwierdził ona ze
corka
> ma bardzo delikatny kręcz- zalecił zmiane ustawienia łóżeczka oraz pokazał
> mi jak mam masowac dziecko po kąpaniu przez dwa miesiące. Powiedział że
> [...]

U mojej coreczki krecz wykryto jak miala trzy miesiace, neurolog powiedziala
ze akurat ten u Julki nie jest powazny ale jak chce to moze chodzic na
rehabilitacje do przychodni. Mamy w tej chwili za soba 14 wizyt kazda po 15
minut + cwiczenia w domu i moge powiedziec ze nasza mala juz obraca glowka w
obie strony bez problemu. Za tydzien mamy wizyte ponownie u pani neurolog i
mam nadzieje ze powie ze krecz juz wyleczony :-)
--
Mam(q)a z Julia (06.08.2002)
m...@w...pl g-g 365511