kręcz - potrzebuje porady

1. Data: 2003-01-31 13:59:10

Temat: kręcz - potrzebuje porady
Od: "Przemek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
U mojej 6 miesiecznej corci wykryto kręcz szyji. Juz wczesniej mowilam
pediatrze ze ona ma tendencje do obracania głowki w jedną strone ale lekarka
kazała mi układać ja odwrotnie i czekac. Wybrałam się wieć do neurologa,
który nic nie stwierdził, więc odwiedziłam ortpopede.Stwierdził ona ze corka
ma bardzo delikatny kręcz- zalecił zmiane ustawienia łóżeczka oraz pokazał
mi jak mam masowac dziecko po kąpaniu przez dwa miesiące. Powiedział że
jesli nie bedzie poprawy do da mi kołnierz .
Nie wiem czy mam masowac dziecko sama czy lepiej zamówic specjaliste?
Czy słyszeliscie o kołlnierzu na kręcz, czy to przyniesie poprawe?
Słyszalam ze zakladaja kołnierz po operacji na kręcz a nie tak do noszenia.
Bardzo prosze o porade bo zaczyna mnie ta sytuacja martwic.
Pozdrwiam
Marta

2. Data: 2003-01-31 14:37:59

Temat: Re: kręcz - potrzebuje porady
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
noszenia.
> Bardzo prosze o porade bo zaczyna mnie ta sytuacja martwic.

U mojej coreczki krecz wykryto jak miala trzy miesiace, neurolog powiedziala
ze akurat ten u Julki nie jest powazny ale jak chce to moze chodzic na
rehabilitacje do przychodni. Mamy w tej chwili za soba 14 wizyt kazda po 15
minut + cwiczenia w domu i moge powiedziec ze nasza mala juz obraca glowka w
obie strony bez problemu. Za tydzien mamy wizyte ponownie u pani neurolog i
mam nadzieje ze powie ze krecz juz wyleczony :-)
--
Mam(q)a z Julia (06.08.2002)
m...@w...pl g-g 365511

3. Data: 2003-01-31 14:48:45

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003 14:59:10 +0100, "Przemek" <b...@p...pl> wrote:

>U mojej 6 miesiecznej corci wykryto kręcz szyji.

Moj syn mial bardzo silny krecz i duza niesymetrie twarzy.
Zgodnie z zaleceniem ortopedy przestawilismy lozko pod druga sciane,
zakladalismy kolnierz. Masaze przez dwa tygodnie robil specjalista, a
ja uczylem sie. Potem przez 10 miesiecy ja masowalem. Po roku nie bylo
juz sladu po kreczu i niesymetrii.
gp

4. Data: 2003-01-31 16:44:06

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skonsultuj rowniez okuliste - czesto krecz jest z powodu wady wzroku lub
niedowidzenia jednego oka - z reguly ortopedzi prosza o konsultacje, aby
wykluczyc okulistyczna przyczyne kreczu

pozdrawiam

casus

5. Data: 2003-01-31 19:30:34

Od: "Przemek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> casus
>
> Bardzo dziękuje za rade , z pewnościa w przyszłym tygodniu odwiedzę
okuliste.

Pozdrawiam , Marta

WZW B a pocałunek
refundowane - antykoncepcyjne