kręgosłup??

1. Data: 2005-04-16 19:47:29

Temat: kręgosłup??
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od jakichś trzech tygodni boli mnie kość ogonowa, nigdzie się nie uderzyłam
to wiem napewno. Na początku myslałam, że może mam niezbyt wygodne krzesło
przy biurku jednak to chyba nie to. Ból nasila się przy pochylaniu, podczas
zwykłych prac domowych. Ostatnimi dniami zauważyłam, że prawa ręka zaczyna
odmawiać mi posłuszeństwa. Mam na mysli to, że chwilami boję się, że coś
upuszczę, palce jakby się wyginały wbrew mojej woli. Mam wrażenie, że ta
ręka jest słabsza od drugiej. Podejrzewam, że może to coś z kręgosłupem,
poza tym mam z jakieś 20 kg nadwagi. Czy ktoś miał podobny problem? Czy
schudnięcie pomoże?

Pozdrawiam. Mona

2. Data: 2005-04-16 20:22:44

Temat: Re: kręgosłup??
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.

i bron Boze nie idz do kregarza. Jezeli Ci cos takiego doradzi to napluj mu
w wtarz bo masz 50 % szansy na spedzenie
zycia na wozku inwalidzkim. Jak mocno wzmocnisz miesnie (przynajmniej rok
regularnych cwiczen)
to mozesz sie wybrac na serie masarzy koreanskich (osrodek krasicki - jest
kilka placowek w polsce).

<1 zabieg (akupunktura, + pewne bajerki + masaz ) okolo 90 zl. , ale to nie
teraz. >

3. Data: 2005-04-17 17:53:54

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d3rs6k$iu8$1@inews.gazeta.pl...
> i bron Boze nie idz do kregarza. Jezeli Ci cos takiego doradzi to napluj
> mu w wtarz bo masz 50 % szansy na spedzenie
> zycia na wozku inwalidzkim.

A czym to jest spowodowane?

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

4. Data: 2005-04-18 09:54:40

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
> wiadomości news:d3rs6k$iu8$1@inews.gazeta.pl...
>
> A czym to jest spowodowane?

uszkodzeniem kregoslupa. Raz sie uda innym razem nie. Mysle ze lepieej jest
zagrac w totolotka niz
ryzykowac tak wiele :-)

P.

5. Data: 2005-04-18 12:58:23

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.
>
> Jawna i oczywista bzdura!!! Oczywiście, jeśli masz na mysli kręgarza samouka,
to masz niewątpliwie rację. Ale nie przypadkiem już od lat istnieją w Polsce (za
granicą jeszcze dłużej) towarzystwa naukowe medycyny manualnej i sekcja terapii
manualnej przy Polskim Towarzystwie Fizjoterapii, prowadzące szkolenia na
naprawde wysokim poziomie! Zabiegi manualne przeprowadzane przez fachowca nie
stanowią zagrożenia, mało tego, nawet NFZ określone formy tej terapii zaliczył
juz do procedur finansowanych w ZOZ-ach. Istnieją także "techniki miękkie",
które są równie skuteczne.
Pozdrowienia <dino>

6. Data: 2005-04-19 08:30:54

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> terapii
> manualnej przy Polskim Towarzystwie Fizjoterapii, prowadzące szkolenia na

i Twoim zdaniem nie ma ryzyka ?

Bardzo sie mylisz. Jeden z najlepszych kregarzy wpolsce tez mial wpadke.
(dowiem sie nazwiska jak chcesz).

P.

7. Data: 2005-04-19 21:07:13

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.
> oczywiście że mógł nawet jeden z najlepszych mieć, albo i najlepszy... To samo
mogło sie zdarzyć najlepszemu chirurgowi, ortopedzie itp. Zdarzyc sie może
zawsze i wszedzie, co nie zmienia podstawowej zasady
Pzdr. <dino>

Izohydria
stluszczenie watroby
kręgosłup??
Pomocy -proszę o doradę
ostre zapalenie ucha środkowego z perforacją - prosba o pomoc