krem

1. Data: 2005-02-20 21:19:36

Temat: krem
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 30 lat i chciałabym aby ktoś polecił mi krem jakiś delikatny i sama nie
wiem ale chyba przydalby się już przecizmarszczkowy, mam serę normalną
Aga

1. Data: 2005-02-20 21:21:45

Temat: Re: krem
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Feb 2005 22:19:36 +0100, in pl.rec.uroda "szama"
<s...@p...onet.pl> wrote in <cvautj$jsk$1@news.onet.pl>:

>Mam 30 lat i chciałabym aby ktoś polecił mi krem jakiś delikatny i sama nie
>wiem ale chyba przydalby się już przecizmarszczkowy, mam serę normalną

na dzień, czy na noc? w jakim przedziale cenowym?

amg

1. Data: 2005-02-20 21:56:38

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i taki i taki powiem od razu że nie używałam do tej pory żadnych kremów,
cena nie gra roli mogą być propozycje z niższej i górnej półki
Aga

1. Data: 2005-02-21 05:56:48

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szama w aktach news:cvb132$nov$1@news.onet.pl napisał(a) co następuje:
> i taki i taki powiem od razu że nie używałam do tej pory żadnych
> kremów, cena nie gra roli mogą być propozycje z niższej i górnej

To ja proponuje lancoma- Primordiale optimum, jest to kremik przeciwko
pierwszym oznakom starzenia sie, jego cena to około 300zł.

--
"Jealousy is all the fun you think they had"
Erica Jong

1. Data: 2005-02-21 10:27:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-20 22:56,Użytkownik szama ziewnął szeroko i rzekł:

> i taki i taki powiem od razu że nie używałam do tej pory żadnych kremów,
> cena nie gra roli mogą być propozycje z niższej i górnej półki
> Aga

Jeśli cena nie gra roli, to może coś z La Prerie ;-) (czy jak to się tam
pisze)

Krusz.
inspirująco
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-21 11:06:30

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cvcdal$sak$2@nemesis.news.tpi.pl:

> Jeśli cena nie gra roli, to może coś z La Prerie ;-)

Hyhy, masz na myśli La Prairie? To ja dorzucę jeszcze Sisley ;)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-02-21 12:32:22

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-21 12:06,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Hyhy, masz na myśli La Prairie?

Yhy :)

To ja dorzucę jeszcze Sisley ;)

Oj nie wiem, czy cenowo Cię nie przebiłam :))

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-21 17:00:01

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cvckdo$t5a$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Oj nie wiem, czy cenowo Cię nie przebiłam :))

Zależy na jakie kosmetyki będziemy się licytować ;) Swego czasu
widziałam kremy pod oczy(?) za "jedyne" 2kzł. A może i więcej. W
każdym razie kolorówkę mają zdecydowanie tańszą :)

1. Data: 2005-02-21 21:35:32

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam 30 lat i chciałabym aby ktoś polecił mi krem jakiś delikatny i sama
nie
> wiem ale chyba przydalby się już przecizmarszczkowy, mam serę normalną

Na noc np. 'botox efekt' firmy Bielenda.
Na dzień poszukaj czegoś z filtrami - najwyższa pora zacząć je stosować.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-23 21:37:07

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Zależy na jakie kosmetyki będziemy się licytować ;) Swego czasu
> widziałam kremy pod oczy(?) za "jedyne" 2kzł. A może i więcej. W
> każdym razie kolorówkę mają zdecydowanie tańszą :)

Kiedys w gazecie bylo zestawienie tych drozszych. Tak mnie zafascynowala, ze
az sobie zachowalam :-)
Zwyciezca w tej konkurencji byl tutaj jeden Kanebo - jedyne 2300 ;-)

Pozdrawiam
ISIA

fryzjer wawa
kolejnosc? - włosy
puder brązujący w kulkach Avon ?
Max Factor Lasting Performance na allegro-warto?
kupujecie probki na allegro?