krem

1. Data: 2003-02-10 09:02:00

Temat: krem
Od: "Jola S" <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam krem dla Pań
1/4 l wódki
1 puszka mleka skondensowanego,słodzonego.

Puszkę mleka włożyć do garnka z wodą(woda musi zakrywać puszkę) i gotować
1,5 godz. do 2 godz.
Następnie po ostudzeniu - puszkę otworzyć, wyjąć zawartość i dokładnie
wymieszć z wódką.Można przez moment zmiksować robotem.
SMACZNEGO

1. Data: 2003-02-10 09:52:20

Temat: Re: krem
Od: "uciecha" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola S" <j...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Następnie po ostudzeniu - puszkę otworzyć, wyjąć zawartość i dokładnie
> wymieszć z wódką.Można przez moment zmiksować robotem.

Witam -ja do tego dodaję jeszcee szklankę przegotowanej, wystudzonej wody:)
To jest bardzo dobry trunek:)
Pozdrawiam -Lucyna

1. Data: 2003-02-10 12:40:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "erynia" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> a ja skad inąd wiem ze taka puszka gotowana przez dluzszy czas to na
> wlasne zyczenie bomba!!! nie polecam

gotowalam juz wiele razy takie slodzone mleko skondensowane i wlasnie
polecam :) Pycha, wcale nie wybucha, jesli sie pamieta o kilku rzeczach:
malutki gaz pod garnkiem wypelnionym woda, zeby puszka zawsze byla zanurzona
w wodzie, nie musi cala pod nia siedziec, ale tak 3/4. Przykryte toto, po
wylaczeniu gazu ostudzic

wkn

1. Data: 2003-02-10 12:43:30

Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Monday, February 10, 2003 1:45 PM),
osoba znana jako... erynia, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

> a ja skad inąd wiem ze taka puszka gotowana przez dluzszy czas to na
> wlasne zyczenie bomba!!! nie polecam

W takim razie te inędy miały pecha. Ja gotowałem swoją puchę ze 3
godziny. I nie wybuchła.

* * * * *
A.

1. Data: 2003-02-10 12:45:02

Od: erynia <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-10 12:50:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 13:50:26 +0100, Mich <M...@c...pl> wrote:

>a ja gotuje otwarta puszke:) mam 100% pewnosc ze nie wybuchnie
>i nie musze czekac az puszka ostygnie. Polecam:)
>
>Pozdrowiam,
>Mich'ata

a to nie zwieksza objetosci i nie chce uciekac z puszki?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-10 12:50:26

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-10 13:16:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Feb 2003 14:29:31 +0100, A...@e...pl
(Adam) wrote:

>Dnia pewnego (Monday, February 10, 2003 1:50 PM),
>osoba znana jako... Krysia Thompson, wzi??a si? za pisanie
>i oto co z tego wynik?o:

> No ale nie wybucha, nie? :))
>

>* * * * *
>A.

no, na pewno nie, ale uciec cichcem mogloby...CHYBA mozna
przelozyc do zwyklego zeliwnego grubego gara i sobie powoli
grzac, a la ja ryz psi, znaczy zostawic i poleciec sprawdzic
emaile. gwaratnuje, ze zrobi sie geste toffi jak pojdziesz
obgladac po emailach ;)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-10 13:29:31

Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Monday, February 10, 2003 1:50 PM),
osoba znana jako... Krysia Thompson, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

1. Data: 2003-02-10 14:45:06

Od: "uciecha" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "erynia" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> a ja skad inąd wiem ze taka puszka gotowana przez dluzszy czas to na
> wlasne zyczenie bomba!!! nie polecam

By uniknać "wybuchu" zazwyczaj zabieram sie za gotowanie wieczorem i ta
puszka tak siedzi sobie w garnku do rana:)
-Lucyna

świeze karczochy
Majonez p. Gessler - to rewelacja!
Faworki