krem VICHY dla mezczyzny

1. Data: 2005-02-28 14:05:43

Temat: krem VICHY dla mezczyzny
Od: "michal" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
dziewczyny mam pytanie: czy dla mezczyzny (24 lata, skora wrazliwa, sucha)
lepszy jest krem VICHY ze specjalnej serii dla mezczyzn (seria VICHY Homme
czy jakos tak :) ..niewazne, np. krem VICHY MAG-C Nawilzajaco wzmacniajacy
zel-krem) czy moze VICHY jakis "normalny", np. Oligo 25, thermal fix
itp....? Po prostu nie wiem, czy te kremy stworzone z mysla o facetach, nie
sa jakies gorsze niz pozostale... W koncu skora kobiet jest chyba bardziej
delikatna i wymagajaca niz mezczyn, wiec w sumie to takie kremy chyba lepiej
pielegnuja skore? ... Nie znam sie na sprawach kosmetyki itp... wiec fajnie
gdyby ktos wyjasnij tu na grupie dyskusyjnej jak to jest z tymi kremami :)
. Dzieki i pozdrawiam.

P.S.
Jesli nawet kremy vichy dla mezczyzn sa lepsze, to czy w wieku 24 lat mozna
ich uzywac czy lepiej nie? Po prostu niektorzy zalecaja stosowanie roznych
kremow w odpowiednim wieku, np. po 30.

1. Data: 2005-02-28 18:20:20

Temat: Re: krem VICHY dla mezczyzny
Od: "Okray" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy jakos tak :) ..niewazne, np. krem VICHY MAG-C Nawilzajaco wzmacniajacy
> zel-krem) czy moze VICHY jakis "normalny", np. Oligo 25, thermal fix

Witam!

Radzę zrezygnować z Vichy, kup lepiej Avene - też mają serię dla mężczyzn.
Moja dobra znajoma, dermatolog, powiedziała, że Vichy jest tak naprawdę
słabą firmą, tylko rozleklamowaną. Lepsze jest La Roche-Posay, a najlepsze
jest Avene.

Okray

1. Data: 2005-02-28 18:53:52

Od: "michal" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słabą firmą, tylko rozleklamowaną. Lepsze jest La Roche-Posay, a najlepsze

hmmm...skoro tak twierdzisz :)
A jezeli chodzi o to czy lepsze sa kremy "ogolne" czy specjalne dla mezczyzn
to jak z tym jest??

1. Data: 2005-02-28 19:02:48

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> hmmm...skoro tak twierdzisz :)
> A jezeli chodzi o to czy lepsze sa kremy "ogolne" czy specjalne dla mezczyzn
> to jak z tym jest??

a to chyba zalezy od tego czy potrzebujesz krem z jakichs specjalnych powodow czy
tylko tak
pielegnacyjnie...

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-02-28 19:07:38

Od: "michal" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to chyba zalezy od tego czy potrzebujesz krem z jakichs specjalnych
> powodow czy tylko tak pielegnacyjnie...

nieeeee, ja tylko tak pielegnacyjnie. Po prostu lubie stosowac kosmetyki
(nie jestem zniewiescialy ;) ), wiec jestem ciekawy jaki bylby dobry. Jak
juz napisalem, mam 24 lata i skore wrazliwa i sucha.

1. Data: 2005-02-28 19:14:29

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> nieeeee, ja tylko tak pielegnacyjnie. Po prostu lubie stosowac kosmetyki
> (nie jestem zniewiescialy ;) ), wiec jestem ciekawy jaki bylby dobry. Jak
> juz napisalem, mam 24 lata i skore wrazliwa i sucha.

to kup krem do skory wrazliwej i suchej i po problemie...
a jak dziewczyny polecaja inne firmy niz vichy to skorzystaj z porady, jest jeszcze
firma dermedic
(do kupienia w aptekach) albop intesa (ale to widzialam tylko w necie)
a moj TZ kupi sobie krem vitamarine dax cosmetics, nawilzajacy, przeznaczony dla
kazdego i clakiem
dobrze sie sprawdza takze na mojej buzce...
pozdr

*****

1. Data: 2005-02-28 20:10:47

Od: "Okray" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jezeli chodzi o to czy lepsze sa kremy "ogolne" czy specjalne dla
> mezczyzn to jak z tym jest??

Nie mam zielone go pojęcia :) Sama się zastanawiam - czy to chwyt reklamowy
czy co. Mężczyźni mają (chyba) grubszy naskórek, może dlatego są kremy dla
mężczyzn???

Udanego wyboru!

Okray

1. Data: 2005-02-28 21:01:45

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okray" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> słabą firmą, tylko rozleklamowaną. Lepsze jest La Roche-Posay, a najlepsze

Ja rowniez polecam kosmetyki Avene, moj chlopak bardzo sobie chwali balsam
po goleniu, przesylam Ci link do aukcji z kosmetykiem,

nie mam z ta aukcja nic wspolnego - po prostu chodzi mi o ten kosmetyk, jest
opis i zdjecie, koszt w aptece cos okolo 55 zł

Pozdrawiam, pola

1. Data: 2005-03-01 15:37:26

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy jakos tak :) ..niewazne, np. krem VICHY MAG-C Nawilzajaco wzmacniajacy
> zel-krem) czy moze VICHY jakis "normalny", np. Oligo 25, thermal fix

IMO osobne linie pielęgnacyjne dla mężczyzn to bardziej zabieg marketingowy
niż rzeczywiste zróżnicowanie. Substancje czynne są zapewne takie same.
Kremy dla mężczyzn mają zazwyczaj ciemne opakowania, neutralne zapachy i
pozbawione są składników, które mogłyby zostawić na twarzy tłusty film. Być
może w składzie są pewne modyfikacje względem odpowiadających im kosmetykom
dla kobiet, ze względu na grubszą skórę mężczyzn, ale to są w stanie ocenić
specjaliści. Jednak dla większości mężczyzn 3 cechy, które wymieniłam wyżej,
są wystarczającą motywacją, aby sięgnąć po 'specjalistyczne' kosmetyki "pour
homme"

Nie wiem, jak się spisuje męska (czerwona o ile pamiętam) seria vichy, ale
jak sam przeczytałeś w postach wyżej - nie jest to najlepsza marka. Mają
kilka pojedyńczych udanych produktów, ale ogólnie to jakość przeciętna.
Renomę zawdzięczają głównie intensywnej reklamie w tv i prasie (chyba żaden
producent nie daje tylu próbek). Jeśli zależy Ci na kosmetykach aptecznych,
to, jak radzą dziewczyny, spróbuj Avene lub LRP. Opócz tego mogę Ci polecić
dwa kremy, ale to już z drogerii:
1. Aquapower firmy Biotherm (do nabycia np. w Sephorze) i inne kosmetyki
męskie tej firmy (ceny ok 100 zł)

http://tinyurl.com/549r6

2. Oceanic AA Men, krem nawilżający

http://www.oceanic.com.pl/cosmetic/?1411715131111111
01212pl13111161253

poleciłam go już tuaj jednemu Grupowiczowi i czytałam potem, że bardzo sobie
chwalił, cena ok 20 zł.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-02 09:16:28

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d025hr$t85$4@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Joanna Pawlus z adresu <a...@...stopce> napisał(a):

> [...]
01212pl13111161253
> poleciłam go już tuaj jednemu Grupowiczowi i czytałam potem, że

Kremik IMHO rowniez bardzo dobry, ale na mojego meza identycznie dziala krem
nawilzajacy dla mezczyzn Dax Cosmetics :) Cena ok. 11-12 zl :-) Jest to
jedyny krem, ktory go swego czasu nie uczulil, a wowczas nawet po Avene dla
wrazliwej skory mial podrazniona twarz [shock] :-)

Kometa http://www.wyrobyzdrewna.prv.pl/
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

NAJNOWSZE FASONY BUTOW DAMSKICH, NAJTANIEJ !!!
Galenic-demakijaż-3in1- Gdzie w Krakowie??
farmona/bielenda/radical gdzie w Krakowie?
Yves Rocer i Nu Skin - pytanie
'Uroda'