'Uroda'

1. Data: 2005-02-28 08:49:28

Temat: 'Uroda'
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do marcowego numeru dolaczony jest samoopalacz do twarzy Sun Touch Nivei.
Za jedyne 10,90 mozna miec dwie przyjemnosci w jednej ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2005-02-28 09:57:34

Temat: Re: 'Uroda'
Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Do marcowego numeru dolaczony jest samoopalacz do twarzy Sun Touch Nivei.
> Za jedyne 10,90 mozna miec dwie przyjemnosci w jednej ;-)

imho lektura nowej "Urody" tzn. po liftingu ;) juz nie jest tak mila jak
niegdys.
BTW, dziewczyny, jakie "babskie" gazety kupujecie? ja- Marie Claire.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-28 09:57:56

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005 09:49:28 +0100, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in <cvulun$as9$1@news.onet.pl>:

>Do marcowego numeru dolaczony jest samoopalacz do twarzy Sun Touch Nivei.
>Za jedyne 10,90 mozna miec dwie przyjemnosci w jednej ;-)

o, a dobry on? bo cokolwiek znudziło mnie wyglądanie jak personalna z
młyna:>

amg

1. Data: 2005-02-28 11:07:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-28 10:57,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> o, a dobry on? bo cokolwiek znudziło mnie wyglądanie jak personalna z
> młyna:>
Ja go użyłam dotychczas dwa lub trzy razy, a jest to mój pierwszy w
życiu krem samoopalający i wrażenia mam takie:
1) pięknie pachnie
2) bardzo dobrze się wchłania i nie zostawia żadnej tłustej warstwy
3) jak dotąd to nie podrażnił, ale oczywiście licho nie śpi i sprawa
przesądzona nie jest.
4) co do samej opalenizny to hmmm... odcień nadaje lekko żółtawy. Znaczy
się skóra rzeczywiście wygląda na opaloną, ale ja nie nazwałabym tego
zdrową opalenizną (mam wersję kremu do cery jasnej). Ale też ja nie mam
dobrego oświetlenia w domu (akurat musiały mi paść żarówki w łazience :)
), więc efekt w świetle dziennym może być lepszy niż mi się wydaje.

No, to na razie tyle, jak pisałam, po trzech czy dwóch użyciach.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-28 11:13:58

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005 12:07:14 +0100, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cvuu9d$k6p$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>dobrego oświetlenia w domu (akurat musiały mi paść żarówki w łazience :)
>), więc efekt w świetle dziennym może być lepszy niż mi się wydaje.

zatem zaryzykuję. dzięki za szczegółowy opis:)

amg

1. Data: 2005-02-28 18:36:10

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisał w wiadomości

> BTW, dziewczyny, jakie "babskie" gazety kupujecie? ja- Marie Claire.

Ja preferuje "Twoj Styl" - sporo do poczytania. Lubilam "Look" (z rodziny
Twojego Stylu), ale niestety go juz nie ma:( "Uroda" jakos nie przypadla mi
do gustu:/ Calkiem niezle jest "Samo Zdrowie". Duzo ciekawych informacji na
temat zdrowia, urody itp. Moim comiesiecznym pewnikiem jest "Focus", ale to
juz inna polka;)

Pozdrawiam, Ada.

1. Data: 2005-02-28 18:45:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ada, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> mi do gustu:/ Calkiem niezle jest "Samo Zdrowie". Duzo ciekawych
> informacji na temat zdrowia, urody itp. Moim comiesiecznym pewnikiem jest

Mi dla odmiany dużo bardziej podoba się Uroda niż TS. Boleję nad tym, że
Look zniknął, a zanim zniknął, haniebnie zszedł na psy :(
Zauważam pewną prawidłowość: kiedy coś zaprenumeruję, za jakiś czas to coś
znika z rynku. Tak było z Lookiem, teraz prenumeruję Urodę i TS. Czarno to
widzę :) Założę się o skrzynkę balsamów do ciała :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-28 18:46:28

Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja preferuje "Twoj Styl" - sporo do poczytania.

> temat zdrowia, urody itp. Moim comiesiecznym pewnikiem jest "Focus", ale

... czytasz doskladnie to co ja ..:)))) focus do poczytania .. " twoj
styl" - na babskie przyjemnosci :))

pozdr
isiak

1. Data: 2005-02-28 19:23:36

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> ... czytasz doskladnie to co ja ..:)))) focus do poczytania .. " twoj
> styl" - na babskie przyjemnosci :))

ooo! no prosze! hehehe:))) a moze sluchasz tez Rammsteina? :D ;)

Ada

1. Data: 2005-02-28 20:22:52

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

> [...]
> niegdys.
> BTW, dziewczyny, jakie "babskie" gazety kupujecie? ja- Marie Claire.

Ja Elle, bo jest duzo mody. Reszte czytam na silowni ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Szukam dobrego kremu do twarzy oraz pod oczy
trwała a farbowanie
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-02-28)
Pytanko o Yves Rocher
innoev