krem do masażu

1. Data: 2003-10-13 09:52:54

Temat: krem do masażu
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, możecie polecić jakiś dobry krem do masażu, może być pachnący

Pozdrawiam, Kamila ;-)

1. Data: 2003-10-13 11:27:31

Temat: Re: krem do masażu
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może być olejek ;-)

Kamila

1. Data: 2003-10-13 11:28:05

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie, możecie polecić jakiś dobry krem do masażu, może być
pachnący

a nie lepiej olejek? :)

1. Data: 2003-10-13 11:33:37

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może być olejek ;-)

to byly takie w tesco olejki, jakies 200ml za okolo 10 zl, noby twierdza ze
da kapieli ale konsystencja byla dsoc dobra do masazu, a olejki przy okazji
byly aromatyczne, na rozne stresy czy energizujace.
Kolezanka masazystka je chwali.

pozdr

1. Data: 2003-10-13 11:49:58

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> może być olejek ;-)

Ja sie podzielę z Tobą moim odkryciem najnowszym:-) Kupiłam sobie olejek
do masazu FEMI antycellulitowy. Ma dobry poslizg, nie jest lepki i
pięęęknie (przynajmniej dla mnie) pachnie. Subst. aktywne to koenzym Q,
olejki eteryczne (paczulia, jałowiec, rozmaryn, cyprys, i bitter orange)
i oleje roślinne ( arachidowy, i jeszcze jakieś ale nie pamietam już tak
dobrze nazw łacińskich żeby przetłumaczyć). Jak juz sie po masażu
wchłonie to skóra jest miękka, dobrze nawilżona i nie tłusta.
Poza tym najlepsze balsamy i olejki do masazu maja na Słowacji:-)
Niezły jest też balsam Norel ale do Femi sie nie umywa:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-13 11:55:19

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki jesteście kochane
Kamila ;-)

1. Data: 2003-10-13 14:25:45

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisala:

>może być olejek ;-)

Wszystkie olejki Kneippa sa rewelacyjne IMO.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

MAGIC SKIN - odkrylam i z czystym sumieniem moge polecic kazdej osobie, ktora ma problem ze swiecaca skora twarzy!!!
Soraya-fluid
krem z biala herbata
Podklad Vipery odkrylam :)
tonik z kory debowej zrobilam - relacja