krem do rak

1. Data: 2002-11-07 11:52:35

Temat: krem do rak
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

zainspirowana hymnami pochwalnymi na gazetowym forum urody pod adresem
kremu do rak glicea zakupilam i ...rozczarowalam sie. do tej pory
uzywalam avonu glicerynowego z silikonem - byl swietny. ale sie konczy.
nie mam chwilowo dostepu do kosmetykow avonu, moze wiec poradzicie cos,
co mozna kupic w sklepie?
w kremie glicea przeszkadza mi jego nietrwalosc - wystarczy zwilzyc
dlonie, a po kremie ani sladu. z avonem nawet pod woda czuc bylo, ze cos
te dlonie chroni....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-07 13:04:01

Temat: Re: krem do rak
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> uzywalam avonu glicerynowego z silikonem - byl swietny. ale sie konczy.
> nie mam chwilowo dostepu do kosmetykow avonu, moze wiec poradzicie cos,

Nie wiem jaki krem do rąk ze sklepu jest dobry, bo ja stosowałam krem
Oriflame'u z serii Soft&Silk. Jest doskonały i bardzo wydajny. Przynajmniej
wg mnie.

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-07 13:21:17

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w kremie glicea przeszkadza mi jego nietrwalosc - wystarczy zwilzyc
> dlonie, a po kremie ani sladu. z avonem nawet pod woda czuc bylo, ze cos

Ja bardzo lubie Kamil do rak i paznokci (ten zielony).
Bardzo fajnie sie wchlania. Mam nadzieje ze sie nie pogorszyli i nie zaczeli
go produkowac w Polsce:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-07 14:12:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:

> Ja bardzo lubie Kamil do rak i paznokci (ten zielony).
> Bardzo fajnie sie wchlania. Mam nadzieje ze sie nie pogorszyli i nie zaczeli
> go produkowac w Polsce:-)

Oooo, właśnie. Wiecie może, co wcięło balsam do ciała Kamil?
Już od kilku miesięcy nie mogę go upolować.

Krycha

1. Data: 2002-11-07 15:47:16

Od: "ewa" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie bardzo odpowiada krem nawilzajacy do rak Arnika z Yves Rocher, ale
rowniez chetnie poslucham innych opinii.
Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2002-11-07 16:11:23

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z kolei lubię (zwłaszcza zimną porą) krem do rąk AA, jest bardzo "miły"
dla moich dłoni, pielęgnuje, dobrze się wchłania i tworzy lekki film ochronny
na skórze (nie jest lepki). Polecam!

1. Data: 2002-11-08 06:56:39

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oooo, właśnie. Wiecie może, co wcięło balsam do ciała Kamil?
> Już od kilku miesięcy nie mogę go upolować.

Widzialam go wczoraj w Krakowskim rossmanie. Wczesniej nie zwracalam na
niego uwagi ale jak napisalas ze nie ma to sie rozejrzalam.
Sa dwa rodzaje, troche jasniejszy i ciemniejszy... tzn opakowania.
Kropelka

1. Data: 2002-11-08 07:45:29

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

Najlepszy krem do rąk - jakiego kiedykolwiek używałam to ten Neutrogeny.
Żaden inny nie może się z nim nawet równać.
On jest w stanie "przywrócić do życia" najbardziej zniszczoną skórę rąk

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zawsze przebaczaj swoim wrogom.
Nic ich bardziej nie potrafi rozzłościć. (Oskar Wilde )

1. Data: 2002-11-08 11:03:34

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Najlepszy krem do rąk - jakiego kiedykolwiek używałam to ten Neutrogeny.
> Żaden inny nie może się z nim nawet równać.
> On jest w stanie "przywrócić do życia" najbardziej zniszczoną skórę rąk

Popieram po trzykroc!!!
Juz kiedys pisalam o tym, ze ten krem uratowal moje popekane do krwi dlonie.
Wczesniej nie pomagalo mi doslownie nic, zadne witaminowe masci, Epikremy,
dermosany, nie mowiac juz o "popularnych" kremach. Wystarczylo, zebym
splukala naczynia zimna woda albo troche zmarzla w rece, a juz zaczynaly sie
klopoty. Dopiero jeden znajomy dermatolog mi polecil ten krem i od tej pory
nie uzywam nic innego.
Aha, w aptekach wieksza tubka kosztuje powyzej 20 zl, a ja kupilam wczoraj w
Rossmanie za 14 zl.
I jeszcze jedno - rzeczywiscie na dlugo wystarcza, bo mozna smarowac raz
dziennie (np. ja smaruje wieczorem przed spaniem i caly dzien mam rece
gladkie).

Zastanawiam sie teraz, ile mi powinni zaplacic za reklame;)))))
Pozdrawiam, AniaS

1. Data: 2002-11-08 12:07:45

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Popieram po trzykroc!!!
> Juz kiedys pisalam o tym, ze ten krem uratowal moje popekane do krwi
dlonie.

A już myślałam, że to tylko ja jestem fanką tego kremu :-)
Od kiedy pierwszy raz go kupiłam nie używam żadnego innego.
A jest też wersja do stóp - równie genialna :-)
Kiedyś ten krem był reklamowany przez rybaków - pamiętasz? :-) Były takie
reklamy w "Twoim Stylu" :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

Co do twarzy dla 30stolatki
kosmetyczka w Katowicach
dzien dobry :) jestem nowa...
Ziaja dba o klienta