krem do rąk

1. Data: 2003-09-24 22:37:31

Temat: krem do rąk
Od: "edward u" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

który krem do rąk z Avonu jest lepszy dla was z rumiankiem czy mniszkiem
lekarskim
AGA

1. Data: 2003-09-24 22:55:57

Temat: Re: krem do rąk
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> który krem do rąk z Avonu jest lepszy dla was z rumiankiem czy mniszkiem
> lekarskim
> --
> Pozdrawiam
> AGA

Nie miałam tego z rumiankiem, ale z mniszkiem był jakiś taki sobie, a
właściwie jest, jakoś nie mogę go wykończyć. Z jednej strony mam wrażenie,
że się kiepsko wchłania, a z drugiej jakby jeszcze wysuszał ręce. No nie
wiem, ale znam dużo lepszych kremów od tego.
Maga

1. Data: 2003-09-25 05:54:46

Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> który krem do rąk z Avonu jest lepszy dla was z rumiankiem czy mniszkiem
> lekarskim
Moja mama uwielbia ten z mniszkiem. Dla mnie jest on trochę za tłusty, a w
zasadzie to za wolno się wchłania. Sobie mam zamiar zamówić z migdałami dla
zapachu, a tak naprawdę czekam na glicerynowy, który będzie w promocji i w
świątecznym opakowaniu już w następnym katalogu. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-25 06:18:21

Od: "fajna laska" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> który krem do rąk z Avonu jest lepszy dla was z rumiankiem czy mniszkiem
> lekarskim

Jesli juz z Avonu to gliocerynowy. Ja uzywam z Oriflame z imbirem, do rak i
paznokci i jest naprawde dobry. Polecam :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

[Gdzie w sieci] Katalog Avon