krem matujący

1. Data: 2003-06-05 21:30:18

Temat: krem matujący
Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór wszystkim Grupowiczkom. Jestem ciekawa jaki polecilybscie krem
matujący (różne półki cenowe). Dziekuje za pomoc.

1. Data: 2003-06-06 10:53:28

Temat: Re: krem matujący
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dobry wieczór wszystkim Grupowiczkom. Jestem ciekawa jaki polecilybscie krem
> matujący (różne półki cenowe). Dziekuje za pomoc.

Garnier'a z glinką i czymś tam, niebieskie opakowanie.
cena ok. 10 zł.

Pozdrawiam!

1. Data: 2003-06-07 07:33:15

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl wrote:

> Garnier'a z glinką i czymś tam, niebieskie opakowanie.
> cena ok. 10 zł.

...Jednak niektorym on nie sprzyja....
Ja mialam po nim prawdziwa inwazje...!!!

1. Data: 2003-06-08 09:42:03

Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> r...@o...pl wrote:
>

> ....Jednak niektorym on nie sprzyja....

No właśnie!Ja świecę się po nim okropnie, mam wrażenie jakbym użyła kremu z
brokatem:(

rozstepy..........
wlasnie nabylam...
kiedy mniej boli :)