krem na cienie pod oczami

1. Data: 2003-10-30 18:21:04

Temat: krem na cienie pod oczami
Od: "po prostu ja" <g...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy moglibyscie mi polecic jakis nie za drogi krem pod oczy rozjasniajacy
cienie? Probowalam juz kilku ale jakos nie widze efektów.. :(
Pzdr
Majka

1. Data: 2003-10-30 19:00:57

Temat: Re: krem na cienie pod oczami
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Czy moglibyscie mi polecic jakis nie za drogi krem pod oczy rozjasniajacy
> cienie? Probowalam juz kilku ale jakos nie widze efektów.. :(

sprobuj kremu rozjasniajacego z avonu, na moje paskudne cienie wywolane
chorobami i innymi okropnymi cechami organizmu :))) naeet pomogl, cena nie
zabija, jest wydajny i moge polecic, a pozatym (ale to juz drozej) mozesz
tez uzyc zel pod oczy z serii anew avonu.......

pozdr

1. Data: 2003-10-30 21:41:13

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:3fa15f3b$1@news.vogel.pl:

> sprobuj kremu rozjasniajacego z avonu

Mnie paskudnie uczulił. Wyglądałam jak płaczka żałobna:(

mips

--
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-10-30 21:45:22

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie paskudnie uczulił. Wyglądałam jak płaczka żałobna:(

roznie bywa, jak nie sprawdzi to nie bedzie wiedziec czy uczula czy nie, a
wogle to mozna doastac probke od konsultantki :)

1. Data: 2003-10-31 21:53:52

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Mnie paskudnie uczulił. Wyglądałam jak płaczka żałobna:(

Czy Ty masz jakas misje zniechecania do kosmetykow Avonu? Sama jestem
konsultantka, nie sciemniam moim klientkom (hehe mam ich dokladnie 3 - moja
mama i jej dwie kolezanki), zawsze uczciwie mowie czy probowalam dany
kosmetyk i jakie ma on wg mnie zalety i wady, ale musze przyznac ze oprocz
bubli Avon ma tez w swojej ofercie calkiem spory wybor bardzo dobrych jak na
te ceny kosmetykow. Natomiast w kazdym watku, w ktorym ktokolwiek osmieli
sie polecic cos z Avonu, pojawia sie Twoj post z opisem roznych strasznych
rzeczy, ktore dany kosmetyk Ci uczynil. Prawda jest taka, ze po kosmetykach
w ogole jakichs cudow nie mozna sie spodziewac, bo to nie leki.

1. Data: 2003-10-31 22:12:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 22:53:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia Lomanczyk* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Natomiast w kazdym watku, w ktorym ktokolwiek osmieli
> sie polecic cos z Avonu, pojawia sie Twoj post z opisem roznych strasznych

Pozwole sobie wtrącic, ze mips tez polecała kosmetyki Avonu (co jest do
sprawdzenia w googlach), wiec nie prawdziwe jest Twoje twierdzenie, ze mips
tylko zniecheca do Avonu.

Mysle, ze nie ma nic zlego w tym, ze ktos informuje na podstawie swoich
doswiadczen, ze kosmetyk moze uczulac, zle sie wchalaniac itd.
Ja nie jestem alergiczka, wiec dla mnie takie informacje sa nieistotne, ale
moja znajoma ceni takie sygnaly bo z wieksza rozwaga zaczyna stosowac
kosmetyk, ktory kogos uczulil.

Zreszta, gdzie w wypowiedzi mips widzisz zniechecanie. Nie napisala, ze
Avon jest okropny, tylko napisala o swoim jednostkowym doswiadczeniu z
danym kosmetykiem.

> Prawda jest taka, ze po kosmetykach
> w ogole jakichs cudow nie mozna sie spodziewac, bo to nie leki.

No mi szczesliwie udało sie trafic na kosmetyki, ktore czynia cuda wrecz w
oka mgnieniu, a przy dluzszym stosowaniu cud sie utrwala i ma sie swietnie
:)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-01 06:30:27

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozwole sobie wtrącic, ze mips tez polecała kosmetyki Avonu (co jest do
> sprawdzenia w googlach), wiec nie prawdziwe jest Twoje twierdzenie, ze
W takim razie zwracam honor. Ja jakos po prostu ostatnio trafilam na te
krytykujace, stad moje pytanie. Cofam moja wypowiedz.

> [...]
ale
> moja znajoma ceni takie sygnaly bo z wieksza rozwaga zaczyna stosowac
Oczywiscie! Sama czesto korzystam z takich rad, po co wyrzucac pieniadze w
bloto na kiepskie kosmetyki. Co prawda akurat z uczuleniami jest tak, ze
trzeba samemu przetestowac probke, bo kazdego uczula inny skladnik, ale
przynajmniej wiadomo na co uwazac.
> Zreszta, gdzie w wypowiedzi mips widzisz zniechecanie. Nie napisala, ze
> Avon jest okropny, tylko napisala o swoim jednostkowym doswiadczeniu z
> danym kosmetykiem.
Jasne, i prawde mowiac moim zdaniem (jako konsultantki) Avon nie jest dla
osob ktore czesto miewaja alergie ani dla tych z bardzo wrazliwa cera. Mnie
tylko zdziwilo to, ze przez ostatnich pare dni trafialam tylko na posty mips
krytykujace dany kosmetyk, dlatego sie pytam.

> No mi szczesliwie udało sie trafic na kosmetyki, ktore czynia cuda wrecz w

> oka mgnieniu, a przy dluzszym stosowaniu cud sie utrwala i ma sie swietnie
No, to wyjatkowe szczescie. Lia, zrob moze watek z "cudownymi" kosmetykami,
bo ja caly czas szukam idealnych dla siebie, moze cos z Twoich odkryc mi sie
przyda. Bede wdzieczna.
Pozdrowienia :)

1. Data: 2003-11-01 09:42:10

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Nov 2003 07:30:27 +0100, Kasia Lomanczyk wrote:

> No, to wyjatkowe szczescie. Lia, zrob moze watek z "cudownymi" kosmetykami,
> bo ja caly czas szukam idealnych dla siebie, moze cos z Twoich odkryc mi sie
> przyda. Bede wdzieczna.

To ja tu dodam tylko cichutko Biopur Biothermu (bo juz sie nim zachwycalam,
preparat nakladany miejscowo majacy na celu zwezenie porów.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-11-01 11:57:31

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Nov 2003 12:06:14 GMT, Katarzyna Kulpa wrote:

> a jak on sie dokladnie nazywa? nawet rozgladalam sie za nim ostatnio na
> stoisku Biothermu, ale jakos nie trafilam...

No to skanuje :)
BIOTHERM
BIOPUR
touch instantanee resserre les pores
instant touch pare refiner
complexe acti-mineral
acti-mineral complex
peau mixte et grasse combination and oily skin

Kosztuje ok 80 zł.

Stosuje sie i docelowo... pory natychmiast sie obkurczaja ( a latem
dodatkowo byl mily efekt chlodzenia).
A takze mozna przeprowadzic dwutygodniowa kuracje, codziennie rano i
wiweczorem na oczyszczona skore twarzy nakladac, i dopiero potem krem i
reszta mazidel.
Mi sie widocznie poprawil wyglad okolic przynosowych.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-11-01 12:06:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Nov 2003 10:42:10 +0100, Lia <L...@a...poczta.onet.pl> wrote:
:
[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Re: H&M w Trojmiescie
Elektryczna szczoteczka do zębów - czy warto?
Re: krem vichy norma derm
Re: Tesco
Re: witaminke E testuje - pierwsza relacja