Re: krem na cienie pod oczami

From: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: krem na cienie pod oczami
Date: Sat, 1 Nov 2003 07:30:27 +0100

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1c55f79tbpw15$.dlg@Lia.pyry.net...
> Dnia 2003-10-31 22:53:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Kasia Lomanczyk* skreślił te oto słowa:
>
> Pozwole sobie wtrącic, ze mips tez polecała kosmetyki Avonu (co jest do
> sprawdzenia w googlach), wiec nie prawdziwe jest Twoje twierdzenie, ze
mips
> tylko zniecheca do Avonu.
W takim razie zwracam honor. Ja jakos po prostu ostatnio trafilam na te
krytykujace, stad moje pytanie. Cofam moja wypowiedz.

> Mysle, ze nie ma nic zlego w tym, ze ktos informuje na podstawie swoich
> doswiadczen, ze kosmetyk moze uczulac, zle sie wchalaniac itd.
> Ja nie jestem alergiczka, wiec dla mnie takie informacje sa nieistotne,
ale
> moja znajoma ceni takie sygnaly bo z wieksza rozwaga zaczyna stosowac
> kosmetyk, ktory kogos uczulil.
Oczywiscie! Sama czesto korzystam z takich rad, po co wyrzucac pieniadze w
bloto na kiepskie kosmetyki. Co prawda akurat z uczuleniami jest tak, ze
trzeba samemu przetestowac probke, bo kazdego uczula inny skladnik, ale
przynajmniej wiadomo na co uwazac.
> Zreszta, gdzie w wypowiedzi mips widzisz zniechecanie. Nie napisala, ze
> Avon jest okropny, tylko napisala o swoim jednostkowym doswiadczeniu z
> danym kosmetykiem.
Jasne, i prawde mowiac moim zdaniem (jako konsultantki) Avon nie jest dla
osob ktore czesto miewaja alergie ani dla tych z bardzo wrazliwa cera. Mnie
tylko zdziwilo to, ze przez ostatnich pare dni trafialam tylko na posty mips
krytykujace dany kosmetyk, dlatego sie pytam.

> No mi szczesliwie udało sie trafic na kosmetyki, ktore czynia cuda wrecz w

> oka mgnieniu, a przy dluzszym stosowaniu cud sie utrwala i ma sie swietnie
No, to wyjatkowe szczescie. Lia, zrob moze watek z "cudownymi" kosmetykami,
bo ja caly czas szukam idealnych dla siebie, moze cos z Twoich odkryc mi sie
przyda. Bede wdzieczna.
Pozdrowienia :)