Re: krem na cienie pod oczami

Data: 2003-11-02 12:33:45
Temat: Re: krem na cienie pod oczami
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl>

Tysia wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>
> :))) A pelniejsza nazwe kremu?:)) Akurat tym tematem jestem bardzo
> zainteresowana bo jestem nieszczesliwa posiadaczka cieni pod
> oczami.-:((((
>

> Pozdrawiam
>
> Tysia

Miraculum. Krem - lift likwidujący cienie i obrzęki pod oczami bezzapachowy
do cery wrażliwej. :-)
Mnie bardzo pomógł i zawsze rano po nałożeniu tego kremu skóra pod oczami
jest wyraźnie jaśniejsza i taka jakby rozświetlona. A co najważniejsze, jest
to krem b.delikatny i raczej nikłe szanse na to, że uczuli. Z tego, co
pamiętam, również cenowo bardzo przystępny.

--
Ligeia