krem na zime

1. Data: 2002-11-04 14:22:39

Temat: krem na zime
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje dobrego 'kremu na zime',
mam cere przetluszczajaca sie, z niekiedy z problemami (tradzik) ale po
porannym myciu bardzo sucha

co polecicie?

1. Data: 2002-11-04 17:39:03

Temat: Odp: krem na zime
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ANIA <l...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.164.114...
> poszukuje dobrego 'kremu na zime',
> mam cere przetluszczajaca sie, z niekiedy z problemami (tradzik) ale po
> porannym myciu bardzo sucha
>
> co polecicie?

Yves Rocher wypuscil taki rozowy na zime , avon tez teraz wypuscil zimowy
kreik. Niestety, zadnego nie testowalam, wiem tylko ze sa.
===
annaM
GG 312718

1. Data: 2002-11-06 10:21:39

Temat: Re: Odp: krem na zime
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-11-04 18:39, Użytkownik AnnaM napisał:

> Użytkownik ANIA w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:2...@2...17.164.114...

> Yves Rocher wypuscil taki rozowy na zime , avon tez teraz wypuscil zimowy
> kreik. Niestety, zadnego nie testowalam, wiem tylko ze sa

Miałam "ten różowy"
Fajny.
Mam podobną cerę do tej z opisu ANI. Ale zawiera rumianek, więc jeśli
jesteś na niego uczulona, to najpierws spróbuj w sklepie YR.

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka

1. Data: 2002-11-10 18:15:32

Temat: Re: krem na zime
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje dobrego 'kremu na zime',
> mam cere przetluszczajaca sie, z niekiedy z problemami (tradzik) ale po
> porannym myciu bardzo sucha
>
> co polecicie?

w zeszlym roku urzywalam kremu na zime z kolastyny na naczynka (tak
zapobiegawczo). bardzo ladnie pachnie, ma troszke tlusta knsystencje,ake z
tego co wiem kremy na zme taka powinny miec.
pozatym bylam bardzo zadowolona

1. Data: 2002-11-10 22:24:37

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że masz odwodnioną skórę i że używasz zbyt agresywnego,
naruszającego barierę ochronną naskórka środka do oczyszczania (stąd uczucie
suchości po myciu).
Proponuję krem długotrwale nawilżający (skóra przetłuszczająca się nie musi się
zimą obawiać kremów nawilżajacych) o niezbyt ciężkiej konsytstencji, np. Vichy
Thermal S2 lub Hydraphase La Roche Posay (są trzy rodzaje tego kremu, zanim się
na niego zdecydujesz poproś o próbki, być może wersja "riche" będzie dla Ciebie
za ciężka).
Do tego zmień środek do oczyszczania skóry na coś łagodniejszego, być może
stosujesz jakiś żel antytrądzikowy do mycia. Proponuję nowy żel Effaclar.

1. Data: 2002-11-12 09:09:07

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

> stosujesz jakiś żel antytrądzikowy do mycia. Proponuję nowy żel Effaclar.
no i wlasnie taki stosowalam, a teraz lysanel ni chyba za mocny:((

1. Data: 2002-11-12 09:29:17

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> witam,

> no i wlasnie taki stosowalam, a teraz lysanel ni chyba za mocny:((

W takim razie powinnaś zrezygnować z żeli do skóry trądzikowej i przestawić się
na te do skóry normalnej, bezproblemowej. Jeśli potrzebujesz dezynfekcji
zastosuj tonik antybakteryjny, ale bez alkoholu.

1. Data: 2002-11-12 10:17:42

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na te do skóry normalnej, bezproblemowej. Jeśli potrzebujesz dezynfekcji
> zastosuj tonik antybakteryjny, ale bez alkoholu.
ale skoro mam problemy skorne? to co robic?

1. Data: 2002-11-12 18:01:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 11:17:42 +0100, ANIA <l...@k...com.pl> wrote:
:
: Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
: news:1ee1.0000010c.3dd0c9ec@newsgate.onet.pl...
: > > witam,
: > >
[...]

jesli _koniecznie_ musisz cos zdezynfekowac, to punktowo. nie uzywaj
kosmetykow z alkoholem na cala twarz. wysuszaja i niszcza skore.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-13 08:28:59

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

> jesli _koniecznie_ musisz cos zdezynfekowac, to punktowo. nie uzywaj
> kosmetykow z alkoholem na cala twarz. wysuszaja i niszcza skore.
twarz myje tylko zelem, toniku zadnego nie uzywam
a czy zel do mycia twarzy lysanel zawiera alkohol?

pozdrawiam
ania

Kupilam Inglota z koenzymem Q10:)
Mycie sokiem z cytryny