nawilzacz pod krem-kupilam

1. Data: 2002-11-04 13:05:06

Temat: nawilzacz pod krem-kupilam
Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Kupilam dzisiaj szybki nawilzacz po krem Oligoaquavita. Musze przyznac, ze
ma bardzo estetyczne opakowanie, ladnie i delikatnie pachnie. Po nalozeniu
mialam wrazenie lepkosci na twarzy, ale teraz odczuwam nawilzenie.
Byl to dobry zakup . Nawet moja wrazliwa skora go dobrze toleruje, naprawde
jestem zadowolona.

Dzieki,
Goska

1. Data: 2002-11-04 13:32:45

Temat: Re: nawilzacz pod krem-kupilam
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hazan" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mialam wrazenie lepkosci na twarzy, ale teraz odczuwam nawilzenie.
> Byl to dobry zakup . Nawet moja wrazliwa skora go dobrze toleruje,

To chyba wszystkie czujemy lepkosc:-) Ale po nalozeniu kremu znika:-) I
naprawde super nawilza:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-04 13:54:31

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byl to dobry zakup .

No to ja skorzystam i sie podziele moim niedawnym, dobrym zakupem. Kupilam
mianowicie kremik przeciwzmarszczkowy AA (taki dla osob po 25) z zamiarem
stosowania go na dzien i na noc (tak bylo na nim jak wol napisane). Okazalo
sie, ze w zadnym wypadku nie da sie go przy mojej cerze stosowac na dzien -
o wiele za tlusty jest, na noc jeszcze ujdzie (choc ta tlustosc mi
przeszkadza), natomiast swietnie sie sprawdzil jako krem pod oczy. Jest
bardzo delikatny i co wiecej - zauwazylam, jak wygladza mi drobne zmarszczki
pod oczami (male sa, ale sa). Inaczej skora po nim wyglada. Lepiej dziala
niz krem pod oczy z koenzymem Q10 z Kolastyny, ktory tez jakis czas temu
kupilam, bo potrzebowalam. Naprawde, dziala _zauwazalnie_, a to juz cos.
Czyli wychodzi na to - jak tak popatrze - ze na skutek roznych chybionych
zakupow cierpie na nadmiar kremow pod oczy ;))
Co mnie bynajmniej nie martwi, na wszystkie przyjdzie kolej ;)) (czy jak w
Alternatywach: "na kazdego przyjdzie jego kolej")

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-04 14:13:22

Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Co mnie bynajmniej nie martwi, na wszystkie przyjdzie kolej ;)) (czy jak w
> Alternatywach: "na kazdego przyjdzie jego kolej")

To ci zazdroszcze, gdyz ja dlugo szukam odpowiedniego kremu pod oczy.
Ostatnio kupilam Nivea visage , calkiem niezly, troche nawilza, rozjasnia,
ale szukam czegos lepszego. Natomiast jak posmaruje skore wokol oczu takim
kremem do twarzy to tak potem lzawia mi oczy. A czy ten krem AA nie jest
zbyt ciezki na tak delikatna skore, sama pisalas ze jest bardzo tlusty.

Pozdrawiam,
Goska

1. Data: 2002-11-04 14:15:17

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam dzisiaj szybki nawilzacz po krem Oligoaquavita. Musze przyznac, ze

Z kontekstu następnych wypowiedzi sądzę, że już coś na ten temat było... ale
bardzo proszę o powtórzenie, gdzie się takowe coś kupuje (najlepiej w
Krakowie) i ile mniej więcej kosztuje.

Dzięki z góry, Aga

1. Data: 2002-11-04 14:23:05

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zmarszczki
> pod oczami (male sa, ale sa). Inaczej skora po nim wyglada.

A co zrobic jak sie robia zmarszczki a ma sie mniej niz 25 lat? Wolalabym
nie czekac do tego wieku i pozniej leczyc juz glebokie zmarszczki. Co zrobic
ze teraz szybciej to wszystko sie dzieje... ja juz mam muuuuultum siwych
wlosow:-((((
Kropelka 21-latka

1. Data: 2002-11-04 14:23:18

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobic
> ze teraz szybciej to wszystko sie dzieje... ja juz mam muuuuultum siwych

To pewnie jestes brunetka ;)))
Ja bym stosowala taki kremik, bo wiesz, tlumacze sobie, ze mieszkam w duzym
miescie, na dodatek po kilkanascie godzin spedzam w centrum tego miasta,
centrum zadymionym, "zaspalinionym", gdzie ciezko jest oddychac, a na
dodatek siedze w dusznych, zatechlych pomieszczeniach (takie uroki pracy),
pelnych kurzu, wiec moja skora starzeje sie szybciej, niz by to wynikalo z
jej biologicznych uwarunkowan. Moze sie myle, ale takie jest moje zdanie ;)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-04 14:29:25

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kremem do twarzy to tak potem lzawia mi oczy. A czy ten krem AA nie jest
> zbyt ciezki na tak delikatna skore, sama pisalas ze jest bardzo tlusty.

Brrrrr, jak najdalej od Nivea Visage. Ja mialam rozjasniajacy cienie pod
oczami (tzn mam nadal, moze go zuzyje) - okropnosc....No, ale na kazdego
inaczej dziala, moze ja bylam uczulona czy co?
Co do AA, no jak dla mnie to on jest rzeczywiscie bardzo tlusty, dlatego pod
oczy stosuje go na noc. I czy mi lzawia oczy? Jak naloze "normalna" ilosc to
nie, ale jak chcialam raz przedobrzyc (co by dac wiecej tych substancji
odzywczych oczkom - tak jakbym chciala powiedziec: no, zryjcie :> ), to
rzeczywiscie, lzawily mi wtedy. Zauwazylam, ze jest nie bardziej tlusty niz
tez z Kolastyny Alga Q10 pod oczy. No i jak na krem do twarzy jest bardzo
delikatny, nawet sie zdziwilam, bo normalnie nie osmielilabym sie zastosowac
takiego kremu pod oczy.
A inna sprawa, ze jeszcze nie spotkalam kremu pod oczy, z ktorego bylabym w
100% zadowolona ;(

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-04 14:36:00

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej biologicznych uwarunkowan. Moze sie myle, ale takie jest moje zdanie
;)

Czyli jak mieszkam tez w duzym miescie, pracuje i mieszkam w centrum,
pozatym pracuje w piwnicy gdzie wolno palic i ludzie z tego "dobrodziejstwa"
korzystaja to tez mam prawo stosowac kremik wczesniej?I brunetka jestem:-)
Do tego karnacja dosc oporna na opalanie i czesto spalana w mlodosci.
No wlasnie... ale konkretnie jaki? Ten AA czy moze jakis inny.. skoro on nie
jest typowo pod oczy. Dodam ze tez sa wrazliwe i na wiekszosc kremow reaguja
lzami.
Kropelka

1. Data: 2002-11-04 14:36:08

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co zrobic jak sie robia zmarszczki a ma sie mniej niz 25 lat? Wolalabym
> nie czekac do tego wieku i pozniej leczyc juz glebokie zmarszczki.

Kropelka!
Ze niby po 25 juz sie ma glebokie zmarszczki?
Moja droga musimy powaznie porozmawiac:PPP

Wiesz co, tego nie da sie tego uniknac.
Mozna opoznic nawilzajac, jedzac witaminki i higienicznie zyjac.
;)
Kaska

effaclar i effaclar k
probki kosmetykow-raz jeszce