krem normalizujący na noc

1. Data: 2004-09-20 11:47:02

Temat: krem normalizujący na noc
Od: "Felicity " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..co polecicie? Mam 28 lat i cerę mieszaną. Szukam porządnego kremu, który
zmatowi mi skórę w strefie T i nawilży suche partie twarzy oraz ogólnie
znormalizuje cerę w czasie nocnego snu(może być to krem z wyższej półki).

Pozdrawiam
Felicity

1. Data: 2004-09-20 12:16:18

Temat: Re: krem normalizujący na noc
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Felicity wrote:
> [...]
> który zmatowi mi skórę w strefie T i nawilży suche partie twarzy oraz
> ogólnie znormalizuje cerę w czasie nocnego snu(może być to krem z

A po co Ci matowa cera nocą?

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-09-20 12:31:02

Od: "Felicity " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> A po co Ci matowa cera nocą?
>
> Ligeia

Poniewaz szukam kremu, ktory bedzie spelnial wszystkie ww. role. Cos jak 3 w
1.

Felicity

1. Data: 2004-09-20 14:24:52

Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze Effeclar hydratant matite active- reklamowany w ostatniej Claudi

1. Data: 2004-09-20 17:21:21

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felicity " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zmatowi mi skórę w strefie T i nawilży suche partie twarzy oraz ogólnie
> znormalizuje cerę w czasie nocnego snu(może być to krem z wyższej półki).

Clarins Multi Activ Nuit Prevention Plus dla cery normalnej i
mieszanej.Rewelacja, obłedny zapach, super konsystencja, matowi strefę T,
ładnie sie wchłania i rozprasowuje buzię.Cena w sklepiek ok 240zł za 50ml,
chyba ze masz możłiwośc zakupu w strefie wolnocłowej, to zapłacisz ok 40
Euro.

Gosia

1. Data: 2004-09-20 17:49:38

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz ogólnie
> znormalizuje cerę w czasie nocnego snu(może być to krem z wyższej

Dermika MatB.

--
Zofia Rakowska

1. Data: 2004-09-20 20:18:52

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmatowi mi skórę w strefie T i nawilży suche partie twarzy oraz ogólnie
> znormalizuje cerę w czasie nocnego snu(może być to krem z wyższej półki).

ja polecam firme Ziaja, jest taka seria BioBalans, jest tam zarowno krem na
noc normalizujacy jak i na dzien matujacy, ja uzywam tylko jednego ale
efekty i tak sa bardzo dobre, poza tym nie jest to drogi krem

pozdrawiam :)

1. Data: 2004-09-21 18:09:32

Od: "Anuryca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mari" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Szukam porządnego kremu, który
półki).

Polecam 2 kremy:
1) tak jak Mips - krem Dermika Mat B - i ten na dzień i ten na noc są bdb,
naprawdę normalizują skórę.
2) Acne Expert z firmy Dermedic - wg mnie perełka - działa
przeciwłojotokowo, przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie i ogólnie bardzo
kojąco i łagodząco na skórę. Do stosowania zarówno na dzień jak i na noc.

Żaden z nich nie zatyka porów - sprawdzone na bardzo przetłuszczającej się
skórze z szybko zanieczyszczającymi sie porami.

Pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2004-09-22 05:42:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-21 20:09,Użytkownik Anuryca ziewnął szeroko i rzekł:

> 1) tak jak Mips - krem Dermika Mat B - i ten na dzień i ten na noc są bdb,
> naprawdę normalizują skórę.

Podepnę się i ja. Dermikę miałam i na dzień i na noc i oba były świetne.
Też polecam :)

Krusz.
o nieludzkiej godzinie
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-22 13:35:22

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Podepnę się i ja. Dermikę miałam i na dzień i na noc i oba były świetne.
> Też polecam :)

W co lepiej zainwestować - w Dermikę, czy w AA matujący? (nota bene znalzłam
go w jednym jedynym sklepiku osiedlowym jedyny egzemplarz - wycofują go już,
czy jeszcze się na dobre nie zadomowił?)

Czarnulka

błyszczyk Avonowy
Yardley - Chique
dobry (a niech i drogi) podklad do mieszanej cery
sprzedawca RABACIK
jak to jest (allegro)/nietrafiony prezent