krem pod oczy dla totalnego alergika

1. Data: 2002-11-02 09:49:08

Temat: krem pod oczy dla totalnego alergika
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego kremu przeciwzmarszczkowego dla mojego TŻ, który jest
totalnym alergikiem.
Polećcie mi coś.
Seria AA, Dermika, Eris, Nivea, Loreal i inne takie odpadają.
Może być coś z tych droższych.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-02 12:34:04

Temat: Re: krem pod oczy dla totalnego alergika
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Nov 2002 10:49:08 +0100, misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:
[...]

Biotherm ma serie dla facetow. nie wiem, czy dla alergikow sie nadaje. ale z
alergiami nigdy nic nie wiadomo, wiec i tak zawsze trzeba testowac, zanim
sie kupi.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-02 22:00:52

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@p...onet.pl> wrote
> [...]
> totalnym alergikiem.
> Polećcie mi coś.
> Seria AA, Dermika, Eris, Nivea, Loreal i inne takie odpadają.

polecalabym avene- soin apaisant - contour des yeux (peaux sensibles)
podobno nie uczula alergikow (tak slyszalam, mi trudno powiedzec, bo mnie
prawie nic nie uczula).zero zapachu, bardzo lekki. ja kupilam za 44 zl.
do nabycia w aptekach:)
miejcie sie
waniliowa

1. Data: 2002-11-03 11:33:45

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kremy dla alergikow produkuja takie dwie firmy : AVENE oraz LA ROSCHE -
POSAY.
Pozdrawiam
K.

gdzie kupic wosk profesjonalny?