krem pod oczy - jak wklepywac?

1. Data: 2003-01-30 03:44:52

Temat: krem pod oczy - jak wklepywac?
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz sama nie wiem. czytalam gdzies kiedys, ze od zewnatrz do wewnatrz. a teraz na
jakiejs instrukcji od kremu, ze
od wewnatrz do zewnatrz. a wy jak wklepujecie?
pozdrawia wanliowa z wielkimi dylematami...;)

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-01-30 09:31:56

Temat: Re: krem pod oczy - jak wklepywac?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> juz sama nie wiem. czytalam gdzies kiedys, ze od zewnatrz do wewnatrz. a
teraz na jakiejs instrukcji od kremu, ze
> od wewnatrz do zewnatrz. a wy jak wklepujecie?

Ja zawsze krem pod oczy klade tez na powieki. Przeciez nie zaszkodzi :)
Przynajmniej tak mysle.
Nie bardzo wiem, co znaczy "od wewnatrz" :-)))
Juz to zobaczylam. Ale ja mam bardzo bujna wyobraznie :) hehe

> A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest,
psiakrew, a kto powie, ze nie, to go w
> morde!

Masz genialna sygnaturke :-))))))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-30 14:10:13

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja zawsze krem pod oczy klade tez na powieki. Przeciez nie zaszkodzi :)
> Przynajmniej tak mysle.
> Nie bardzo wiem, co znaczy "od wewnatrz" :-)))
> Juz to zobaczylam. Ale ja mam bardzo bujna wyobraznie :) hehe

Ja tez nakładam na powieki. Ale chyba nie powinno się tak robić - na
niektórych kremach pod oczy napisane jest że można nakładać go także na
powieki, na innych nie... Ale też nie zauważyłam żeby szkodziło:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-30 14:13:44

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Ja zawsze krem pod oczy klade tez na powieki. Przeciez nie
> zaszkodzi :) Przynajmniej tak mysle.
> Nie bardzo wiem, co znaczy "od wewnatrz" :-)))
> Juz to zobaczylam. Ale ja mam bardzo bujna wyobraznie :) hehe

oj, wybacz, bylo pozno i zastosowalam skrot myslowy. rzeczywiscie, bez sensu wyszlo:)
chodzi mi o to, czy
wklepujecie krem (pod okiem) od zewnetrznego kacika oka w kierunku wewnetrznego, czy
tez na odwrot.
ja rowniez smaruje powieki, jednak chodzilo mi o to, jak traktujecie te dolna
partie.pamietam artykuly w madrych
gazetach, ze kierunek nakladania kremu jest niezmierie wazny;)

> Masz genialna sygnaturke :-))))))

wreszcie ktos docenil;) niedlugo co prawda zmienie, bo ta juz sie wysluzyla:)
pozdrawiam
waniliowa

1. Data: 2003-01-30 14:18:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
(...)

> Ja tez nakładam na powieki. Ale chyba nie powinno się tak robić - na
> niektórych kremach pod oczy napisane jest że można nakładać go także na
> powieki, na innych nie... Ale też nie zauważyłam żeby szkodziło:-)

Ja nie moge - nakładam pod brwią, ale na samą powiekę nie mogę.

Krycha

1. Data: 2003-01-30 14:34:01

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> juz sama nie wiem. czytalam gdzies kiedys, ze od zewnatrz do wewnatrz. a
teraz na jakiejs instrukcji od kremu, ze
> od wewnatrz do zewnatrz. a wy jak wklepujecie?

Tez mam z tym problem :(
Wklepuje od wewnatrz do zewnatrz na gorze, a na dole odwrotnie, ale nie wiem
czy dobrze robie :(

Sandra

1. Data: 2003-01-30 14:46:39

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dolna partie.pamietam artykuly w madrych
> gazetach, ze kierunek nakladania kremu jest niezmierie wazny;)

Aaaa, to juz insza inszosc. Ja jakis szczegolnie kierunkiem sie nie
przejmuje. Nakladam i wklepuje jak leci. Rzeczywiscie widzialam wskazowki,
zeby w ktoryms kierunku, ale w ktorym to nie pamietam :)

> wreszcie ktos docenil;) niedlugo co prawda zmienie, bo ta juz sie
wysluzyla:)

Nie zmieniaj!!!!!!!! :))))

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-30 14:51:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" vanilla_sky " wrote:

> [...]
> wewnatrz. a teraz na jakiejs instrukcji od kremu, ze od wewnatrz do
> zewnatrz. a wy jak wklepujecie? pozdrawia wanliowa z wielkimi

pod okiem ZAWSZE od zewnetrznego kącika do wewnętrznego, w ten sposób nei
rozciągamy skóry i nie przyczyniamy sie czynnie do powstawania "kurzych
łapek".
Na powiece jesli ktos nakłada zawsze od wewnetrznego kącika do
zewnetrznego - delikatnie, okreznymi ruchami palca serdecznego.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-30 15:17:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Aneczka " wrote:

> A ja myślałam, że odwrotnie :-( bo w sumie tak było wygodnie... Ale
> teraz już zapamiętam! dzięki za uświadomienie!!

Mi tak kiedys kosmetyczka kazała,
a ten palec serdeczny to wyczytałam na ulotce Estee Lauder, co to moja mum
sobie zakupiła :)
Ale logicznego uzasadnienia dla tego nie znam :)

1. Data: 2003-01-30 15:18:31

Temat: Odp: krem pod oczy - jak wklepywac?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A ja myślałam, że odwrotnie :-( bo w sumie tak było wygodnie... Ale
teraz już zapamiętam! dzięki za uświadomienie!!

Pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Cera Legolasa:-)))
przepraszam-znowu depilacja