krem przeciwzmarszczkowy

1. Data: 2003-10-07 18:20:09

Temat: Re: krem przeciwzmarszczkowy
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:
> Czytałam gdzieś, że kremy przeciwzmarszczkowe należy zacząć stosować
> po 25 roku życia. Zastanawiam sie czy to nie jst zbyt wcześnie i
> dlatego chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat.
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Wszystko zależy od osoby, u niektórych zmarszczki tworzą się wcześnie, u
innych. Jeśli w wieku 25 lat zauważasz pierwsze zmarszczki, to używaj kremu
przeciwzmarszczkowego.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 18:25:54

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> ?? Lenistwo jest rzecza piekną, ale na czym miałoby polegać
> lenistwo skóry?

Lenistwo wcale nie jest rzeczą piękną, a okropną. Natomiast ja też słyszałam
o przyzwyczajaniu się skóry do danego kosmetyku, co może spowodować
zaprzestanie naturalnego wytwarzania pewnych składników ochronnych i
regenerujących. Nie wiem, na ile to jest prawdą, ale chętnie się dowiem,
jeśli ktoś dysponuje jakimiś naukowymi danymi.

> To na pewno będzie się używać innego kremu. Wogóle nie należy używać
> ciągle tego samego kremu. Dobór kremu bardziej zalezy od rodzaju
> skóry, niż od wieku. Więcej w archiwum.
>
> Krycha

A dlaczego nie powinno się używać ciągle tego samego kremu? Bo ja np. mam
kilka kremów, które są dla znakomite i nie chciałabym z nich rezygnować.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 18:29:39

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:
> MM <g...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Nie jestem specjalistą, ale widziałem kobietę koło 60-tki, która miala
> (nie przesadzam) twarz anielską. Fakt, że nie mogła stosowac kremów
> od 25- ego roku życia, ale robi to już długo i regularnie. W
> rezultacie efekt, który osiągnęła jest imponujący. Nie sądzę, by
> istniała groźba czegoś takiego jak "rozpieszczenie skóry" - to jest
> próba zatrzymania starości. Z reguły nikomu się to nie udaje, ale
> można ten proces znacznie spowolnic.

Moja babcia ma 77 lat, a zmarszczek bardzo niewiele. Zawsze wyglądała o 20
lat młodziej i tak jest do tej pory! Mało kto wierzy, że ma tyle lat ile ma.
Co dziwniejsze, bardzo rzadko używała różnych kremów i nawet zauważyłam u
niej pewną awersję do kosmetyków. Od lat stosuje krem Nivea i w zasadzie
tyle. Myślę, że ładna cera nie zawsze zależy od częstego stosowania
kosmetyków.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 18:32:55

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> rem 'miejski' na dzien (np.Day Wear Plus Estee Lauder),
> regenerujacy/odzywczy

Myślę od pewnego czasu nad kupnem tego kremu. Jaki on jest? Czytałam gdzieś,
że nadaje się do cery normalnej i mieszanej, to prawda? Napisz parę słów,
jeśli możesz. Dzięki.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-08 12:21:59

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałam gdzieś, że kremy przeciwzmarszczkowe należy zacząć stosować
> po 25 roku życia. Zastanawiam sie czy to nie jst zbyt wcześnie i
> dlatego chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat.

A o jakich kremach piszesz? Samych przeciwzmarszkowych jest wiele i każdy
ma inne działanie. Oczywiście są równiez takie dla 25-latek - zgodnie z
zasadą: "lepiej zapobiegać niż leczyć".
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Przepisy wegetariańskie]----|

1. Data: 2003-10-08 12:37:01

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czytałam gdzieś, że kremy przeciwzmarszczkowe należy zacząć stosować po 25
> roku życia. Zastanawiam sie czy to nie jst zbyt wcześnie i dlatego
> chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat.

jejku...pare dni temu dokaldnie 6 pazdziernika juz byl post o takie sprawy
jak krem przeciw zmarszczkowy na stosowany na mloda skore, chyba mial tytul
Pytanko tak dla ulatwienia jak zaczniesz szukac :)
aha i jeszcze wczesniej byl inny watek o tytule krem............

1. Data: 2003-10-08 13:51:10

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, że lepiej zapobiegać niż leczyć, ale jest jeszcze sprawa
rozpieszczenia skóry. Chodzi mi o to, że skóra pod wpływem kosmetyku moze
się rozleniwić i przyzwyczaić do kosmetyku. I co będzie gdy szcześliwie
dozyje si ę 60-ego roku zycia? ;-)
Wiem, że kosmetyki firmy Lora są bardzo dobre. Stosowałam na celluit i efety
są znakomite, zresztą środek jest bardzo silny. Nie wiem jak z kremami do
twarzy.

1. Data: 2003-10-08 13:53:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-08 14:02:01

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

reguły nikomu się to nie udaje, ale można ten proces znacznie spowolnic.

przepraszam calkiem NTG - wirusy
zakupy online za granicą
'Color Dose' Lancome'a - chwalę.
sucha skóra