krem tortowy

1. Data: 2003-06-15 16:24:56

Temat: krem tortowy
Od: "Kuba Araszkiewicz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostanio jadlem tort, w ktorym byl przepyszny krem. Wiem tylko tyle, ze byl o
n na bazie masla ;). Moze ktos zdradzic przepis na takie cudo? Z gory dziek
i.
--
pozdrawiam - Kuba

1. Data: 2003-06-15 16:35:21

Temat: Re: krem tortowy
Od: Bożena <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Araszkiewicz wrote:
> Witam!
> Ostanio jadlem tort, w ktorym byl przepyszny krem. Wiem tylko tyle,
> ze byl on na bazie masla ;). Moze ktos zdradzic przepis na takie
cudo? Z gory dziek i.

Proponuje sprobowac krem od mojego toru "Seklicza":

400 gr masla (nie margaryny)
1 puszka kondensowanego mleka z cukrem

Miekkie maslo dobrze ubic mikserem z mlekiem, jak ktos ma ochote moze
dodac jakis zapach.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2003-06-15 16:41:21

Temat: Odp: krem tortowy
Od: "Kuba Araszkiewicz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:bci7ds$k6q$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> 400 gr masla (nie margaryny)
> 1 puszka kondensowanego mleka z cukrem
>
> Miekkie maslo dobrze ubic mikserem z mlekiem, jak ktos ma ochote moze

a moze cos bez tego mleka skondensowanego? bo tam jest cukier i weglowodany
(chyba) ktorych unikam, bo chwilowo jestem na diecie optymalnej ;)

--
pozdrawiam - Kuba

1. Data: 2003-06-16 08:46:47

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a moze cos bez tego mleka skondensowanego? bo tam jest cukier i weglowodany
> (chyba) ktorych unikam, bo chwilowo jestem na diecie optymalnej ;)

Hmm, chcesz przepis na krem do tortu bez dodatku cukru? Trudno bedzie cos
znalezc...

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-16 09:02:02

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl:

zrób tort ze słoniny ;-)
Dziwne, że "optymalni" jeszcze się trzymają.

Waldek

1. Data: 2003-06-16 09:12:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jun 2003 11:02:02 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>a...@p...onet.pl:
>
>zrób tort ze s?oniny ;-)
> Dziwne, ?e "optymalni" jeszcze si? trzymaj?.
>
>Waldek

i przyozdob rozami ze sloininy?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-16 09:24:35

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i przyozdob rozami ze sloininy?

proponuje jakies urozmaicenie i np. rozyczki wyciskane dekoratorem z metki
lososiowej, ladny kolorek bedzie;-)

pozdr.
Basia

1. Data: 2003-06-16 11:54:26

Od: "Kuba Araszkiewicz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> Hmm, chcesz przepis na krem do tortu bez dodatku cukru? Trudno bedzie cos
> znalezc...
>
> Pozdrawiam,
> Ania

Slodzik jest dla mnie doskonalym substytutem cukru ;). Wiec jak znasz jakis
przepis z maselkiem i cukrem mam nadzieje ze sie podzielisz.

--
pozdrawiam - Kuba

1. Data: 2003-06-16 12:00:29

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Slodzik jest dla mnie doskonalym substytutem cukru ;). Wiec jak znasz jakis
> przepis z maselkiem i cukrem mam nadzieje ze sie podzielisz.

Rozumiem, ze wszelkie kremy z budyniem albo kasza manna gotowana na mleku
odpadaja? W takim razie, jedyne co mi przychodzi do glowy to krem Joasi
Duszczynskiej, patrz strona: http://www.jduszczynska.republika.pl, przepis na
tort makowy. O ile oczywiscie krem "optymalny" moze zawierac jajka - chyba
moze, prawda?
Masmix jak chcesz mozesz zastapic maslem.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-16 12:54:20

Od: "Kuba Araszkiewicz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze, prawda?
> Masmix jak chcesz mozesz zastapic maslem.

dziekuje slicznie, zaraz sobie takiego krema zrobie :)

--
pozdrawiam - Kuba

co z maki gryczanej lub zytniej?
czajnik jakiej firmy??