czajnik jakiej firmy??

1. Data: 2003-06-15 15:27:17

Temat: czajnik jakiej firmy??
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do Was prosbe,musze przejsc w koncu na czajnik elekryczny bo to co
ujrzalam w moim starym wysłuzonym przyprawilo mnie o dreszcz skory:)
Mozecie mi polecic jakis taki niedrogi gdzies do 100zl? Czesto w
hipermarketach sa jakies promocje za 30,40zl ale wydaje mi sie to
podejrzane.
Poradzcie jaki kupic.
Dzieki wielkie,
Aga

1. Data: 2003-06-15 15:49:35

Temat: Re: czajnik jakiej firmy??
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mozecie mi polecic jakis taki niedrogi gdzies do 100zl? Czesto w
> hipermarketach sa jakies promocje za 30,40zl ale wydaje mi sie to

Hmmm zastanawiam sie czy wydatek 100 zl to juz dla Ciebie duzo bardzo.. bo
jesli nie, to moze wydlubac jeszzce te 40 zl i kupic jakiegos dobrego
philipsa np?
mamy philipsa juz hmmm 7 lat? i nie sprawia zdnych problemow
na urodziny rodzice zakupili memu lubemu tez philipsa ;) (cobym nie musiala
marudzic ze na goraca wode czekam 15 minut) ;)))
dawnom nie ogladala sie za czajnikami... takze nowoscia bylo dla mnie to ze
grzalka jest na dnie czajnika, w sensie plaski spod to grzalka, a nie z boku
ze czajnik obraca sie na podstawce dookola :) jak w wiekszosci tych lepszych
czajnikow jest zabezpieczenie przez przegrzaniem sie grzalki czy jakos
tak... tzn ze wylacza sie automatycznie jesli jest za malo wody, lub w ogole
ktos zapomnial jej wlac (w tych tanszych nie ma tego)
ogolnie bardzo szybko woda sie grzeje i przy okazji wyglada w kuchni brdzo
przyjemnie :) nie pamietam co takiego jeszzce mi sie w nim spodobalo ... :)
kosztowal 130 zl
a co do tych za 34 zl .. nie radze, grzalki bardzo szybko trafia ze tak
powiems lag ;) lepiej wydac troche wiecej i miec czajnik na lata, niz taki
za 34 i raz lub 2 razy w roku wymieniac

Marta

1. Data: 2003-06-15 17:04:30

Od: "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiems lag ;) lepiej wydac troche wiecej i miec czajnik na lata, niz taki

To chyba lekka przesada, jesli sie kupuje w hipermarkecie to jest rok
gwarancji. Ja kupuje tansze i wymieniam srednio raz na trzy lata. Nie
narzekam.

grocha

1. Data: 2003-06-15 17:31:34

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> To chyba lekka przesada, jesli sie kupuje w hipermarkecie to jest rok
> gwarancji. Ja kupuje tansze i wymieniam srednio raz na trzy lata. Nie
> narzekam.

Dlaczego? juz nie raz spotkalam sie z opinia, ze ktos wymienia drugi raz w
roku czajnik bo tamten sie po prostu spsul, i mowi na dodatek ze skapy dwa
razy traci
nie mowie ze wszystkie takie sa, jak z kazda rzecza zadarzyc sie mzoe ze ta
bardzo droga bedzie do wywalenie po kilku dniach/tygodniach itp
a ta ktora kupilismy bo byla taka tania wiec czemu nie, podluzy na lata :)
Jak pisalm nasz ma 7 lat , jakos tak sprawuje sie swietnie, na razie nie
zanosi sie na zmiane, chyba ze po prostu mamie spodoba sie jakis szczegolnie
i bedzie pasowal do kafelek ;))))

Marta

1. Data: 2003-06-15 17:53:22

Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.06.2003 17:27, persona, tytułująca się 'Aga', zechciała zauważyć:
> Witam,
> Mam do Was prosbe,musze przejsc w koncu na czajnik elekryczny bo to co
> ujrzalam w moim starym wysłuzonym przyprawilo mnie o dreszcz skory:)

A coż Cię tak przestraszyło, w tym starym czajniku?

1. Data: 2003-06-15 18:02:53

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda" <m...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> A coż Cię tak przestraszyło, w tym starym czajniku?

Ja slyszalam kiedys z czego to one nie byly robione, ze picie wody z takiego
to sam rak
ale kiedy, gdzie i kto to mowil, nie pomne niestety
ale coz ...
zapewne w tej czekoladce ktora przed chwila zjadlam, i ktora tak mi
smakowala, tez bylo pelno takich dziwnych substancji ;)

Marta

1. Data: 2003-06-15 18:41:22

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Polecam ci czajniki Philipsa - uzywam u siebie, moja mama uzywa i jestesmy
bardzo zadowolone.
Uwazaj na tanie czajniki - ostatnio jeden z takich tanszych opazyl mnie i
mam kciuk z bablem ..... rozgrzala sie raczka od czajnika, a ja nie
pomyslalam ze to moze byc az tak gorace :(

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-06-15 19:11:58

Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.06.2003 20:02, persona, tytułująca się 'Marta Trzaska', zechciała
zauważyć:

> [...]
> zapewne w tej czekoladce ktora przed chwila zjadlam, i ktora tak mi
> smakowala, tez bylo pelno takich dziwnych substancji ;)

Podejrzewam, że Aga przestraszyła się osadu kamienia w tradycyjnym
czajniku. Zastosowanie czajnika elektrycznego nie zmieni ilości
składników mineralnych rozpuszczonych w kranówce. Różnica jest więc
taka, że w tradycyjnym gotowaniu wody kamień pozostaje w czajniku, przy
gotowaniu w nowoczesnych czajnikach kamień się nie osadza tak szybko -
więc go pijemy. :))

1. Data: 2003-06-15 19:30:21

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka, że w tradycyjnym gotowaniu wody kamień pozostaje w czajniku, przy
> gotowaniu w nowoczesnych czajnikach kamień się nie osadza tak szybko -

Hehe i ma sie cieszyc? ;)))
Pewnie to ten kamien co sie potem na zebach i coponiektorych osadza ;)

a mnie chodzilo raczej o to z czego byly robione czajniki ;) (wiesz tak jak
do plyt w budownictwie azbest) ;)
ale ja maly szaraczek, ja nie wiem o czym oni tam dokladnie plumkali ;))

Marta

1. Data: 2003-06-15 19:31:41

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mozecie mi polecic jakis taki niedrogi gdzies do 100zl? Czesto w
> hipermarketach sa jakies promocje za 30,40zl ale wydaje mi sie to

ja mam od prawie 2 lat czajnik firmy romix.. jest to chyba najtanszy z
czajnikow z obrotowom podstawa oraz nie ma tradycyjnej grzalki w ksztalce
spirali lecz plytke
do tej pory nie mam z nim zadnych problemow..
osad jest jak w kazdym ale raz na tydzien gotuje w nim wode z opakowaniem
kwasku cytrynowego i czajnik jak nowy
a jesli sie nie odkamienia grzalek to nawet czajnik za 300zl trafi do smietnika

czajnik kosztuje ok 60-70zl w promocji w media markt byly juz za 35zl

pozdrawiam
Marzena

chrzciny po raz drugi
jakie zioła?