krem z filtrem na lato

1. Data: 2005-05-02 09:23:17

Temat: krem z filtrem na lato
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
slonko grzeje, wszyscy sie zastanawiaja jak sie opalic, a ja sie
zastanawiam, jak sie NIE opalic.
W zeszlym roku mialam krem bloker do cery tlustej z Avene. Tlusty jak
smalec. W dodatku na ekstremalnym sloncu w gorach nie zadzialal :-(
Moze cos nowego sie pokazalo na rynku?
Lubie miec jasna twarz, a w moim babcinym wieku opalanie sie przemieni mnie
w wysuszona rodzynke :-(
Co radzicie?
hafsa

1. Data: 2005-05-02 09:30:00

Temat: Re: krem z filtrem na lato
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał(a):
> [...]
> Moze cos nowego sie pokazalo na rynku?
> Lubie miec jasna twarz, a w moim babcinym wieku opalanie sie przemieni mnie

bloker??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-05-02 09:34:08

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Witajcie,
> slonko grzeje, wszyscy sie zastanawiaja jak sie opalic, a ja sie
> zastanawiam, jak sie NIE opalic.
(...)
> Co radzicie?

Clinique Super City Block SPF 25. Betłuszczowy (!), bezzapachowy, lekki,
wydajny, nadaje się pod podkład, ma filtry UVB i UVA. Nie jest to
blocker, ale doskonale sprawdza się podczas zwykłego codziennego
ganiania po mieście. =]

--dusz.

1. Data: 2005-05-02 09:46:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> [...]
> W zeszlym roku mialam krem bloker do cery tlustej z Avene. Tlusty jak
> smalec. W dodatku na ekstremalnym sloncu w gorach nie zadzialal :-(

mialam Avene 20-tke, tez do tlustej. zniechecona jego smalcowatoscia
("beztluszczowy") zakupilam w koncu LRP anthelios XL z filtrem 60,
ten w formie emulsji do skory tlustej.

no i tez tlusci, choc mniej niz to Avene. a jesli probujesz
uzyc go na jakis inny krem, to walkuje sie koncertowo. tak
wiec jesli jestes gotowa na niewielka poprawe sytuacji,
sprobuj :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-02 10:21:57

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zeszlym roku mialam krem bloker do cery tlustej z Avene. Tlusty jak
> smalec. W dodatku na ekstremalnym sloncu w gorach nie zadzialal

nie zadziałał?
za cienko nałożony preparat z napisem spf60 daje w praktyce ochronę ponizej
spf10.
na twarz trzeba nałożyć ok. 2 ml kremu z filtrem, zeby uzyskać ochronę
deklarowaną na opakowaniu.

stosunkowo mało tłuste są svr spf 60 i 100. również płynne "blokery":
anthelios fluide extreme spf60 ui bioderma photoderm max spray spf60 są
lekkie, ale trudno je nałożyć w ilości zapewniającej wysoką ochronę przed
UV.

1. Data: 2005-05-02 11:36:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:

> [...]
> anthelios fluide extreme spf60 ui bioderma photoderm max spray spf60 są
> lekkie, ale trudno je nałożyć w ilości zapewniającej wysoką ochronę przed

ano wlasnie. czyli zeby ten anthelios mial sens, musialabym go
pewnie nalozyc tyle, zeby mi prawie splywal po twarzy. a ja juz
po odrobinie zaczynam sie dosc szybko blyszczec. to ma byc
lekkie?

-- kasica

1. Data: 2005-05-02 11:40:14

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja juz
> po odrobinie zaczynam sie dosc szybko blyszczec. to ma byc
> lekkie?
lekkie jak na taki stopien ochrony.
dla mnie osobiscie lepiej na skórze wyglada SVR spf60- wprawdzie zostaje
wyczuwalna warstewka filtra, w dodatku nieco bialawa, ale swieci sie
nieporównywalnie mniej niz anthelios fluide extreme.

1. Data: 2005-05-02 14:05:52

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie zadziałał?

niestety, po kilkunastominutowym pobycie na mocnym sloncu mialam pol twarzy
czerwone.

> [...]
> ponizej
> spf10.
> na twarz trzeba nałożyć ok. 2 ml kremu z filtrem, zeby uzyskać ochronę

Nie rozsmaruje takiej ilosci w zyciu na buzi.

> [...]
> anthelios fluide extreme spf60 ui bioderma photoderm max spray spf60 są
> lekkie, ale trudno je nałożyć w ilości zapewniającej wysoką ochronę przed

Wiec co polecasz?
Hafsa

1. Data: 2005-05-02 14:07:19

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości
Hafsa wrote:

> [...]

wydajny, nadaje się pod podkład, ma filtry UVB i UVA. Nie jest to
blocker, ale doskonale sprawdza się podczas zwykłego codziennego

Wlasnie na codzienne ganianie musze miec jeden krem a na ekstremalne warunki
inny ektrabloker.

Ten clinique nadaje sie do tlustej cery? Mialas go? Jak sie sprawowal jako
krem pod podklad?
Hafsa

1. Data: 2005-05-02 14:09:57

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

zakupilam w koncu LRP anthelios XL z filtrem 60,
> ten w formie emulsji do skory tlustej.
>
> no i tez tlusci, choc mniej niz to Avene.

Moze to ta tlustosc to owe "blokery" wlasnie?

a jesli probujesz
> uzyc go na jakis inny krem, to walkuje sie koncertowo. tak
> wiec jesli jestes gotowa na niewielka poprawe sytuacji,
> sprobuj :)

Brzmi zniechecajaco. Moze jeakies firmy inne cosik prdukuja dobrego?
Nie robilam jeszcze rekonesansu po drogeriach i aptekach...Wole isc z gotowa
lista, ale chyba to bedzie trudne.
Hafsa

ratunku pierwsze zmarchy!!!
Jak oczyscic nos?
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
kremy
pytanie o oryginalność