pytanie o oryginalność

1. Data: 2005-05-01 07:51:57

Temat: pytanie o oryginalność
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem, że to do znudzenia. Tester jest po 50 zł, ale zaznaczę, że ta sama
objętość w GC kosztuje około 150 zł (30 ml jest po 120 zł). Czy sprzedawca
jest wiarygodny? Jak patrzę na zdjęcie perfum, to myślę, że tak, ale
wolałabym się upewnić. Dziękuję za wszelkie sugestie :)

Krusz.
plany wielkie, gorzej z realizacją :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-05-01 08:32:37

Temat: Re: pytanie o oryginalność
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest wiarygodny? Jak patrzę na zdjęcie perfum, to myślę, że tak, ale
> wolałabym się upewnić. Dziękuję za wszelkie sugestie :)

Kruszyno, ja ekspertem nie jestem, ale....nie kupuj. Szkoda kasy na
niewiadome cos..... Hafsa, ktorej tez sie marzy nowy zapach z wiosna...

1. Data: 2005-05-01 10:31:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 1 maja 2005 10:32 użytkownik
Hafsa, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyno, ja ekspertem nie jestem, ale....nie kupuj. Szkoda kasy na
> niewiadome cos..... Hafsa, ktorej tez sie marzy nowy zapach z wiosna...

Na razie nie mam jeszcze za co L) No, ale skoro ostrzegasz, wezmę pod uwagę.
Nie miałabym wątpliwości - na niekorzyść sprzedającego - gdyby po 50 zł
sprzedawał coś, co normalnie chodzi po 250 zł za tę samą objętość, ale
tutaj relacja cena sprzedawcy - cena sklepowa wygląda nieco inaczej.
Dlatego się zastanawiam. Obiecuję, że będę ostrożna :)

Krusz.
przedwypłatowa
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-05-01 11:16:03

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> tutaj relacja cena sprzedawcy - cena sklepowa wygląda nieco inaczej.

No tak...ale on ma wszystko w cenie ok 50 zl...no nie wiem sama....
moze jakas specjalistka od podrob sie wypowie.
Hafsa

1. Data: 2005-05-01 20:18:54

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wiarygodny? Jak patrzę na zdjęcie perfum, to myślę, że tak, ale
> wolałabym się upewnić. Dziękuję za wszelkie sugestie :)

100% Oryginal

1. Data: 2005-05-01 20:31:43

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> 100% Oryginal

W jaki sposob to rozpoznajesz?
Porownujesz opakowania (na tych zdjeciach srednio je widac), czy kupowalas
juz cos od tej osoby?
Pytam, bo chcialabym sie wreszcie sama nauczyc rozrozniania oryginalow od
podrob, na razie tylko ewidentne szwindle wychwytuje:) A stosuje sie do
wskazowek, ktore pojawialy sie na grupie, tylko widac niepojetna jestem, bo
sie nie udaje.

Kaska

1. Data: 2005-05-02 06:43:49

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Kruszyno, ja ekspertem nie jestem, ale....nie kupuj. Szkoda kasy na
> niewiadome cos..... Hafsa, ktorej tez sie marzy nowy zapach z wiosna...

Mnie sie marzył, az .......wymarzył;-)wczoraj nabyłam DKNY Be Delicious,
jest boski.Siedze sobie i pachne, no iak sie zastanawiam, czy ma to coś
wspólnego z nostalgia, za latami bardzo wczesnej młodości, kiedy to, perfumy
Zielone Jabłuszko były przedmiotem ządz wielu nastolatek:-)

Gosia

1. Data: 2005-05-02 07:21:17

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie sie marzył, az .......wymarzył;-)wczoraj nabyłam DKNY Be Delicious,
> jest boski.

Moze dzis go sobie wyprobuje :-)

Siedze sobie i pachne, no iak sie zastanawiam, czy ma to coś
> wspólnego z nostalgia, za latami bardzo wczesnej młodości, kiedy to,
> perfumy Zielone Jabłuszko były przedmiotem ządz wielu nastolatek:-)

A "Byc moze" to kultowy prezent, a "Pani Walewska" to luksus....
Hmmm, swoja dorga zielone jabluszko naprawde kiedys ladnie pachnialo, choc
dzis bym juz nie chciala tak pachniec.
Hafsa, takze nostalgiczna

1. Data: 2005-05-02 07:50:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "Byc moze" to kultowy prezent, a "Pani Walewska" to luksus....
> Hmmm, swoja dorga zielone jabluszko naprawde kiedys ladnie pachnialo, choc
> dzis bym juz nie chciala tak pachniec.

Dlatego w tych moich jest tylko taka ledwo wyczuwalna nuta jabłka:-)

Gosia

1. Data: 2005-05-02 09:24:18

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego w tych moich jest tylko taka ledwo wyczuwalna nuta jabłka:-)

No to, jak sie uda, testuje je juz dzis.
Hafsa

dobra farba do pasemek?
płaski brzuszek, jak?
farba do włosów
krem pod makijaz
Szampon do wlosow normalnych\przetluszczaj acych sie