kremik;]

1. Data: 2005-12-01 09:21:51

Temat: kremik;]
Od: "magdaa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie ile kosztuje krem normaderm vichy?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-12-01 10:28:27

Temat: Re: kremik;]
Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest tani(ok64zł) ale naprawdę skuteczny i szybko działa. Warto wydać
te sume, bo na długo starcza.

1. Data: 2005-12-01 11:39:24

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gogi napisał(a):
> Nie jest tani(ok64zł) ale naprawdę skuteczny i szybko działa. Warto wydać
> te sume, bo na długo starcza.

zabawne, wiekszość osób, z którymi rozmawiałam twierdzi, ze ten krem to
strata pieniędzy...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-12-01 11:40:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-01 12:39:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Emi* skreślił te oto słowa:

> zabawne, wiekszość osób, z którymi rozmawiałam twierdzi, ze ten krem to
> strata pieniędzy...

A *madzik* tez tu zachwalała.
Jak zwykle - dla jednego dobre, dla innego nie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-12-01 19:03:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1dvmpwhdeeroe.dlg@iska.from.poznan>
Lia <L...@p...onet.pl> pisze:

> A *madzik* tez tu zachwalała.
> Jak zwykle - dla jednego dobre, dla innego nie.

Dla mnie ten krem teoretycznie powinien być po prostu idealny. Tak
przynajmniej wynika z ulotki.
Natomiast po jego zastosowaniu (miałam kilka próbek) poczułam się tak, jakby
mi skóra na twarzy gwałtownie wyschła, skurczyła się i pokryła mąką
ziemniaczaną. No i nie kupię, choć się po tej reklamie z ulotki napaliłam.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-01 19:17:06

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-01 20:03:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> Dla mnie ten krem teoretycznie powinien być po prostu idealny. Tak
> przynajmniej wynika z ulotki.

Hmm, obaczym ja teraz odkryłam z opisu krem idealny, a właściwie dwa, na
dzien i na noc... Znając wartośc ulotek dorwałam próbke tego na dzień, bo
kilkadziesiąt złotych na ulicy nie leży.

> [...]
> mi skóra na twarzy gwałtownie wyschła, skurczyła się i pokryła mąką
> ziemniaczaną. No i nie kupię, choć się po tej reklamie z ulotki napaliłam.

Ja tego Vichy nie znam, ale madzik tak intensywnie się nim zachwycał (nie
tylko tutaj), że musi być że działa ;) Coś tam wspominała, że kiedyś dawno
temu go miała, i nie działał. A teraz działa - i nawet podejrzewała, ze
może coś w nim zmienili.

1. Data: 2005-12-02 19:09:22

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
> jakby mi skóra na twarzy gwałtownie wyschła, skurczyła się i pokryła
> mąką ziemniaczaną. No i nie kupię, choć się po tej reklamie z ulotki

Dla mnie identyczny w odczuciach, najgorszy z kremów Vichy jakie kupiłam ;(
efka

1. Data: 2005-12-02 19:54:08

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia:

> [...]
> temu go miała, i nie działał. A teraz działa - i nawet podejrzewała, ze

Zaczął działać, jak zaczęłam używać całej serii. Nie działało
Faktycznie długoterminowo trochę wysuszył, ale tym sie akurat nie
martwię, teraz się lepiej czuję.
Skończyły mi się natomiast problemy z ropnymi rzeczami w okolicy okresu
i choćby to było warte zastosowania tej serii ;-).
Właśnie bede kupowac nowy tonik zresztą.

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

[SPAM] KOMPLET NA SYLWESTRA